וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה וינה לא מוכנה להשאיל את רועי קהת. מכבי חיפה תרכוש אותו?

17.7.2016 / 9:10

הירוקים מגבירים את המאמצים להחתים את הקשר, האוסטרים טרם נתנו אישור למעבר. במועדון הבהירו: לא נשאול את אזולאי, מכבי תל אביב מתנגדת כרגע להעברתו. צבלאס עדיין ברשימות של לוי

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

במכבי חיפה עושים מאמצים להנחית בישראל את קשר אוסטריה וינה, רועי קהת. הירוקים פנו בסוף השבוע לשחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, וחידשו עימו את המגעים. המנכ"ל אסף בן דב, שכבר שוחח עם נציגיו, רוצה להחתים את קהת עוד לפני הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, במידה והקבוצה תעפיל לשלב הבא. בסביבתו של השחקן סיפרו בסוף השבוע שהפועל באר שבע נמצאת בתמונה, כאשר ברק בכר מאוד מעוניין בשחקן.

יחד עם זאת, הבוקר התברר כי הירוקים קיבלו מסר מהאוסטרים לפיו הם לא מוכנים להשאיל את השחקן. חיפה, אם כן, תעשה מאמצים לרכוש את השחקן עבורו ידרשו בקבוצה לפחות חצי מיליון יורו. "רועי עדיין מתלבט אם לחזור לישראל. זה נכון שיש התעניינות ממכבי חיפה, אך כרגע הכל פתוח", סיפר אמש (שבת) מקורב לשחקן. גורם בחיפה אמר: "קהת היה צריך להגיע אלינו כבר בעונה שעברה. רוני לוי רוצה אותו מאוד, כרגע הכל שאלה של כסף. הוא צריך להבין שאם יגיע למכבי חיפה, הוא יהיה שחקן מוביל. חסר לנו שחקן בסגנון שלו". קהת אמור לפתוח הערב בהרכב הקבוצה במשחק הגביע שלה מול דורנבירן.

עוד בנושא:

מכבי חיפה שוב גיששה אצל רועי קהת, מסתמנת פשרה בעסקת אזולאי
מוקדמות הליגה האירופית: מכבי חיפה-עוסמנליספור/קישינב

קשר אוסטריה וינה, רועי קהת. אוסטריה וינה, אתר רשמי
"רוני לוי רוצה אותו מאוד". קהת מימין/אתר רשמי, אוסטריה וינה

המגעים עם רועי קהת אינם קשורים לעסקת שלומי אזולאי, כאשר בחיפה סבורים שהם צריכים זקוקים לשני השחקנים. במועדון לא מעוניינים בעסקה שהציעה מכבי תל אביב, לפיה אזולאי יעבור בהשאלה, והציעו פתרון במסגרתו מכבי תל אביב תשחררו בהשאלה עם אופציה לקניה, אך זאת בתנאי שסכום העסקה כולו לא יעלה על 450 אלף יורו. במכבי תל אביב טרם אישרו את המעבר, אך השחקן עצמו לוחץ על הצהובים לשחררו ופגישה מכרעת בנושא צפויה להתקיים עם נציגו, אבי נימני. עוד בעניין הרכש, רוני לוי רוצה לצרף גם מגן שמאלי. לפני כשלושה שבועות דיווחנו כי המגן השמאלי של נבחרת יוון ופאוק סלוניקי, יורגוס צבלאס, נמצא על הכוונת של הירוקים. במועדון אישרו הבוקר כי השחקן הוא אכן אחד המועמדים.

במקביל, חיפה ממשיכה להתכונן למשחק הגומלין מול נומה קאליו האסטונית. אם תעפיל לשלב הבא, היא תוכל לפגוש את זמברו קישינב ממולדובה, או את עוסמנליספור הטורקית. איאד אבו עביד אמור לרדת לספסל, כשניקיטה רוקאביציה עשוי לתפקד כשחקן כנף. שובל גוזלן מועמד לפתוח בחוד של הירוקים.

לקראת הגומלין, מכבי חיפה החליטה לסבסד את חבילת הנסיעה לטאלין בכ-400 דולר לאדם. הטיסה תהיה ישירה עם שחקני הקבוצה ותעלה כ-499 יורו לאדם, כולל מלון, טיסות וכרטיס למשחק. כזכור, שחר החליט לחכור מטוס שעלותו מוערכת בכ-80 עד 100 אלף יורו, זאת על מנת שהקבוצה תנחת בארץ בין חמישי לשישי, ולא לאחר כניסת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully