וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקאביציה: "מגיעים מרוכזים ולהוטים לנצח". לחץ על גולדהאר לשחרור אזולאי

19.7.2016 / 17:25

הירוקים המריאו לאסטוניה לקראת הגומלין מול נומה קאליו (ה', 19:00, ערוץ 20, תקציר בסיום בוואלה! ספורט), ללא ג'אבר ופלט. החלוץ: "משחק חשוב מאוד". בעלי מכבי תל אביב אמור לקבל החלטה השבוע לגבי הקשר. ניסיון לפתות את קהת באמצעות חוזה לטווח ארוך

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מכבי חיפה המריאה היום אחר הצהריים (שלישי) לאסטוניה, שם תערוך את ההכנות האחרונות לקראת משחק הגומלין (1:1 במשחק הראשון) מול נומה קאליו (חמישי, 19:00, ערוץ 20 - תקציר בוואלה! ספורט). המאמן רוני לוי לא תרגל שינויים בהרכב במהלך השבוע ונראה כי הוא ימשיך בהרכב זהה. הבוקר התאמנה הקבוצה בוינגייט ומשם יצאה לטיסה לטאלין, במטוס חכור, על מנת לשוב ארצה מיד לאחר המשחק, ולא לאחר כניסת השבת. דקל קינן יחזור לסגל אבל לא יפתח בהרכב, בעוד אלירן עטר טס עם הקבוצה, אולם לא ישחק. גליינור פלט התאושש מפציעה אך מורחק ואילו עטאא ג'אבר לא שב לאימונים מלאים ונשאר בארץ. "אסור שנודח בשלב הזה. הפקנו לקח מהמשחק הראשון, הפעם נהיה חייבים להבקיע במחצית הראשונה אחרת המשימה תהיה קשה מאוד".

לפני ההמראה, התייחס חלוץ הקבוצה, ניקיטה רוקאביצה למשחק ואמר: "אני מצפה למשחק נגד נומה קאליו. זה משחק חשוב מאוד לקבוצה ולי באופן אישי. אנחנו מגיעים מרוכזים ולהוטים לנצח ולהמשיך לסיבוב הבא".

עוד בנושא:
רועי קהת למכבי חיפה: מוכן לשוב לישראל. נמשך המשא ומתן לגבי שלומי אזולאי
אוסטריה וינה לא מוכנה להשאיל את רועי קהת. מכבי חיפה תרכוש אותו?

אוהד לויטה/ברני ארדוב

הקבוצה ממשיכה במאמצים לסכם עם רועי קהת ושלומי אזולאי, שעל מועמדותם ועל ההצעה הרשמית לשניים פורסם בוואלה! ספורט. ביממה האחרונה נערכה שיחה בעניין עם ג'ק אנגלידיס, אך הוא העביר את הכדור למיץ' גולדהאר, שעדיין לא נתן אור ירוק למהלך. ההערכה היא שאזולאי ישוחרר בסופו של דבר. לגבי קהת, השחקן עדיין לא שוחרר רשמית מהקבוצה והוא כבר הבהיר למכבי חיפה שהוא מוכן לשוב לישראל.

מכבי חיפה מוכנה להציע לקהת חוזה לארבע שנים, כ-300 אלף דולר בכל עונה. הקשר חושב שהוא יוכל לקבל הצעה כספית טובה יותר מעבר לים. בנוגע לעמדת המגן השמאלי, לרוני לוי יש מספר מועמדים לתפקיד. כפי שפרסמנו, בין היתר הוזכר מגן פאוק סלוניקי ונבחרת יוון, יורגוס צבלאס. לרוני לוי יש עוד שני מועמדים נוספים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב (אמצע). ברני ארדוב
הלחץ יעבוד? אזולאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully