וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פול פוגבה סיכם את תנאיו במנצ'סטר יונייטד

ב"דיילי מייל" טוענים שהשדים האדומים ויובנטוס עוד צריכים להגיע לסיכום על סכום ההעברה, אך הקשר כבר סגר את תנאיו ואמור להרוויח 220 אלף ליש"ט לשבוע בחמש השנים הקרובות

רויטרס

עזיבתו הצפויה של פול פוגבה את יובנטוס ממשיכה להעסיק את הכדורגל העולמי. היום (רביעי) מפרסמים "בדיילי מייל" כי הקשר הצרפתי המבריק כבר סיכם במנצ'סטר יונייטד, וכעת כל שנותר להשלמת העסקה הוא סיכום בין השדים האדומים והגברת הזקנה - עניין לא פשוט. הבוקר דווח באיטליה שההצעה האחרונה של יונייטד - 86 מיליון ליש"ט - נדחתה על ידי יובנטוס, שרוצה לקבל עבורו כ-100 מיליון ליש"ט.

כך או כך, "בדיילי מייל" טוענים שפוגבה סיכם חמש שונים על חוזה שישלשל לכיסו 220 אלף ליש"ט לשבוע, אחרי מיסים. "אד וודוורד שכנע את הקשר וסוכנו מינו ראיולה שעידן מוריניו המרגש שווה עונה אחת פחות בליגת האלופות", נכתב בידיעה. "וודוורד לא עלה על הטיסה של יונייטד לסין ביום שלישי, משום שהעיסוק המרכזי שלו הוא לנהל את העסקה הגדולה בתולדות המועדון".

אם יגיע בסופו של דבר, יהיה פוגבה הרכש הרביעי של ז'וזה מוריניו אחרי זלאטן איברהימוביץ', אריק באי והנריך מחיטיריאן, וינפץ בגדול את שיא ההעברות בפרמיירליג, שעד היום עמד על 55 מיליון ליש"ט (קווין דה בראונה מוולפסבורג למנצ'סטר סיטי).

עוד בנושא:

החלומות האדומים: מנצ'סטר יונייטד, עם מוריניו, שוב מתחילה מחדש
פרמיירליג: שינוי בחוקים - העלבת שופט תגרור הרחקה אוטומטית

שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה. רויטרס
זה עומד לקרות. פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully