וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהודי-אמריקאי אלכס רוזנברג חתם לשתי עונות במכבי קרית גת

20.7.2016 / 10:31

הפורוורד המבטיח (2.01, 24), בוגר מכללת קולומביה, יירשם כישראלי ויחזק את השלד המקומי של הקבוצה, שכולל את אורי קוקיה ואור סולומון. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

AP

היהודי-אמריקאי אלכס רוזנברג חתם היום (רביעי) לשתי עונות במכבי קרית גת. על מועמדותו של של רוזנברג פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הוא ייחשב כישראלי ומצטרף לשני הישראלים הקודמים שחתמו בקרית גת, אוריה קוקיה ואור סולומון, ולזר האמריקאי טרוור רלפורד שחתם אמש.

"אלכס הוא שחקן צעיר, רוקי עם הרבה פוטנציאל", אמר מאמן קרית גת נתי כהן בהתייחס להחתמה. "אני שמח שהבאנו אותו למועדון מתוך רצון ותקווה שהוא יצליח להשתלב ולהתקדם אצלנו, ניתן לו את הכלים לכך, אני מאמין בו".

רוזנברג (24, 2.01) נחשב לשחקן מאוד מבטיח כבר בתיכונים בניו ג'רזי, מה שגרם לאוניברסיטת קולומביה, הנחשבת מבחינת תוכנית הלימודים שלה, לצרפו כשחקן מוביל כבר בשנתו הראשונה. בעונת 2013/14, עונתו השלישית במכללה, הוא רשם פריצה מרשימה עם 16 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק, כשהוא נבחר לחמישיית השנה באייבי ליג, ומוביל את כל המכללות בקליעות עונשין למשחק. דווקא בנקודת הזמן הזו הוא סבל מפציעה בכף הרגל שגרמה לו להחמיץ ארבעה חודשים, מה שאילץ אותו לוותר על עונה אחת ולחזור רק בקיץ שעבר לפעילות. בעונת הסיניור שלו בקולומביה רשם 13.5 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק.

אלכס רוזנברג. AP
ברוך הבא. רוזנברג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully