וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: אלכס רוזנברג עשוי להצטרף

18.7.2016 / 7:14

הפורוורד (24, 2.01) היהודי אמריקאי, שכיכב באוניברסיטת קולומביה במשך ארבע שנים, צפוי להיות הישראלי השלישי בסגל של נתי כהן לצידם של אורי קוקיה ואור סולומון. סקוורר וטישמן מועמדים

מכבי קרית גת קרובה לצרף את הפורוורד היהודי אמריקאי אלכס רוזנברג. הקבוצה של נתי כהן, שלא הייתה פעילה יותר מדי עד כה בשוק ההעברות, צפויה להחתים את המתאזרח ולנסות לצרף עוד שחקן ישראלי בכיר אחד לפחות, כשבין המועמדים נמצאים יחזקאל סקוורר ונמרוד טישמן. רוזנברג ייחשב על קן ישראלי חדש בשנתיים הקרובות, ואם קרית גת תחתים מתאזרח חדש, הוא יירד ממכסת הזרים של הקבוצה.

אלכס רוזנברג. AP
עשוי לחזק את קרית גת. אלכס רוזנברג/AP

רוזנברג (24, 2.01) נחשב לשחקן מאוד מבטיח כבר בתיכונים בניו ג'רזי, מה שגרם לאוניברסיטת קולומביה, הנחשבת מבחינת תוכנית הלימודים שלה, לצרפו כשחקן מוביל כבר בשנתו הראשונה. בעונת 2013/14, עונתו השלישית במכללה, הוא רשם פריצה מרשימה עם 16 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק, כשהוא נבחר לחמישיית השנה באייבי ליג, ומוביל את כל המכללות בקליעות עונשין למשחק. דווקא בנקודת הזמן הזו הוא סבל מפציעה בכף הרגל שגרמה לו להחמיץ ארבעה חודשים, מה שאילץ אותו לוותר על עונה אחת ולחזור רק בקיץ שעבר לפעילות. בעונת הסיניור שלו בקולומביה רשם 13.5 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק.

קרית גת, שרשמה מסע החלצות מרשים מתחתית הטבלה בעונה שעברה, שינתה את פניה באופן מוחלט, מלבד צוות האימון. השחקנים שחתמו עד כה במועדון הם אור סולומון, שהגיע ממכבי אשדוד, ואורי קוקיה שהצטרף מעירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully