וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.7: "סוכמה העברת פול פוגבה ליונייטד תמורת 120 מיליון יורו"

בצרפת מדווחים שיובנטוס קיבלה את הצעת השדים האדומים באופן סופי. מריו גצה חוזר לדורטמונד, קלבאן חתם בליברפול, מאורו איקרדי ינהל שיחות עם ארסנל, ליברפול רוצה את ויינאלדום

אימג'בנק GettyImages

העברות

חלוץ נבחרת ספרד לשעבר, אלברו נגרדו, הושאל לעונה מוולנסיה למידלסבורו.

* לאון בארנט שוחרר מוויגאן וחתם לשנתיים בבורי.

* הקשר הברזילאי דייגו עזב את פנרבחצ'ה וחתם בהעברה חופשית בפלמנגו הברזילאית.

* רותרדאם יונייטד צירפה את קשר נבחרת אנגליה הצעירה ג'ייק פורסטר קסקי בהשאלה לעונה אחת.

* טום היטון, השוער והקפטן של ברנלי, האריך את חוזהו בקבוצה בארבע שנים.

* רגנאר קלבאן, בלם נבחרת אסטוניה, חתם רשמית בליברפול שרכשה אותו מאוגסבורג תמורת כחמישה מיליון יורו.

* אונדריי דודה, קשרה של לגיה ורשה, חתם בהרטה ברלין עד שנת 2021.

* רודריגו דה פול מוולנסיה חתם באודינזה. שחקן הכנף הארגנטינאי עובר לאיטליה תמורת שלושה מיליון יורו.

שמועות

* פותחים, כרגיל, עם סאגת פול פוגבה. לאחר שהעיתונים באיטליה דיווחו כי הצרפתי הודיע ליובנטוס באופן רשמי שהוא מעוניין לעזוב למנצ'סטר יונייטד ואף סיכם את כל תנאיו במועדון, בצרפת פירסמו כי הקבוצות סיכמו על סכום ההעברה שיעמוד על 120 מיליון יורו, הגבוה בהיסטוריה של המשחק. לידיעה המלאה.

* 'קיקר': סוכמה העברתו של מריו גצה לדורטמונד תמורת 26 מיליון יורו. הגרמני יחזור לקבוצה אותה עזב לפני שלוש שנים, כאשר אז באיירן מינכן שילמה עליו 37 מיליון יורו. גצה צפוי להרוויח שמונה מיליון יורו בעונה.

* נשיא נאפולי, אאורליו דה לורנטיס, אמר שהמועדון היחיד שהגיש הצעה על גונסאלו היגואין הוא אתלטיקו מדריד: "הם הציעו לי 60 מיליון יורו עליו וסירבתי".

* חלוץ אינטר מאורו איקרדי יטוס בקרוב ללונדון לדון עם ארסנל על אפשרות שיעבור לקבוצה של ארסן ונגר.

* מידלסבורו אישרה כי היא קרובה להשלים את החתמתו של גסטון רמירס. הקשר האורוגוואי, שהיה מושאל לקבוצה בעונה שעברה ועזר לה לעלות לפרמיירליג, החל את הקיץ כשחקן חופשי.

* 'מארקה': ריאל מדריד קרובה להחתמתו של אנדרה גומש מולנסיה. מי שצפוי לפנות את מקומו בעקבות ההגעה של הפורטוגלי הוא מתאו קובאצ'יץ'.

* מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה משוכנע שדייגו קוסטה יישאר בקבוצה גם העונה, למרות השמועות על מגעים מתקדמים של הספרדי עם קבוצתו הקודמת אתלטיקו מדריד.

* מאמן נבחרת איטליה הטרי, ג'מפיירו ונטורה, התייחס בעת הצגתו למריו באלוטלי שמחפש קבוצה לעונה הבאה. "כשהוא באמת רצה הוא הראה את האיכויות שלו", אמר, "הוא בצומת דרכים".

* יושב ראש באיירן מינכן קרל היינץ רומיניגה אמנם אישר שדורטמונד מנסה להחזיר לשורותיה את מריו גצה, אך המאמן קרלו אנצ'לוטי מצפה ממנו להגיע להתאמן עם הקבוצה.

* בתום הניצחון במשחק הידידות אמש, מאמן לסטר סיטי קלאודיו ראניירי התייחס לשמועות לגבי ריאד מחרז. "שוק ההעברות נגמר, הוא רוצה להשאר", התעקש חרף השמועות.

* קריסטל פאלאס הצטרפה למירוץ אחר שחקן ווסטהאם דיאפרה סאקו שמעוניין לעזוב. הצעה של סנדרלנד על סף 11 מיליון יורו כבר נדחתה, כאשר גם ווסט ברומיץ' וסוונסי בתמונה.

פוגבה מעסיק את האיטלקים

* בורחה מרויאל, שנמצא כרגע עם ריאל מדריד במחנה האימונים בקנדה, יטוס בשעות הקרובות לוולפסבורג על מנת לסגור סופית את השאלתו לקבוצה בעונה הקרובה.

* ניוקאסל מעוניינת לקבל את לוקאס לייבה מליברפול בכל עסקה שבמסגרתה המייטי רדס ירכשו את ג'ורג'יניו ויינאלדום.

* באנגליה מדווחים כי לאונרדו בונוצ'י מתקרב למעבר למנצ'סטר סיטי. לאחר שהצעה עבורו מצ'לסי נדחתה, בלם יובנטוס הביע את רצונו להגיע למנצ'סטר סיטי, שהגבירה את המאמצים לצרפו ביממה האחרונה. הוא צפוי לעלות 60 מיליון יורו ולקבל באתיחאד משכורת של 140 אלף פאונד בשבוע.

* יובנטוס כבר מחפשת מחליף לפוגבה, כאשר נמניה מאטיץ' מצ'לסי ומוסא סיסוקו מניוקאסל הוזכרו כמועמדים.

* ג'יימס ווילסון יצטרף בהשאלה לעונה אחת לפולהאם של אקס מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'.

* נראה שאתלטיקו מדריד התייאשה מנסיונה להחזיר את דייגו קוסטה. הקבוצה פנתה לחלוץ ליברפול דיבוק אוריגי.

* על פי הדיווחים עסקת נבן סובוטיץ' למידלסבורו נפלה. הבלם של דוטמונד כבר סיכם את תנאיו בקבוצה אך נראה כי משהו בבדיקות הרפואיות שלו לא היה תקין.

* לאחר שנודע כי ברצלונה מוכנה למכור את ארדה טוראן, המאבק על רכישתו צובר תאוצה. לצ'לסי, גלאטסאריי ופנרבחצ'ה הצטרפה כעת גם ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully