וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר יונייטד ויובנטוס סיכמו על העברתו של פול פוגבה

בצרפת מדווחים כי הקשר הצרפתי יעבור אל השדים האדומים תמורת סכום ההעברה היקר ביותר בהיסטוריה, 120 מיליון יורו, שיוכל לטפס עד 130 מיליון. הוא ירוויח 20 מיליון יורו לעונה

שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה. רויטרס
בדרך להיות ההעברה היקרה בהיסטוריה. פוגבה/רויטרס

אחרי מו"מ ארוך וממושך, נראה שזה קרוב לסיכום: מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם יובנטוס על העברתו של פול פוגבה תמורת סכום של 120 מיליון יורו, סכום ההעברה היקר ביותר בהיסטוריה. האתר של העיתון ל'אקיפ הצרפתי מדווח כך הערב לאחר שרק מוקדם יותר היו דיווחים על כך שיובנטוס דחתה את ההצעות הקודמות.

בנוסף ל-120 מיליון היורו שישולמו ליובנטוס, מנצ'סטר יונייטד צפויה להוסיף גם 10 מיליון יורו בעתיד בבונוסים שונים שישולמו לדאבליסטית האיטלקית תמורת פוגבה. אגב, זו לא צפויה להיות רק ההעברה היקרה בתולדות הכדורגל העולמי, אלא גם העסקה הרווחית ביותר בהיסטוריה כיוון שיובה צירפה את פוגבה מאותה מנצ'סטר יונייטד בדיוק לאחר שהצרפתי סירב לחתום על חוזה חדש באולד טראפורד.

לפי הדיווחים השונים, פוגבה כבר סיכם את תנאי החוזה שלו עם מנצ'סטר יונייטד והוא צפוי לחתום לחמש עונות תמורת 15 מיליון יורו לעונה ועוד 5 מיליון על זכויות ממכירות מזכרות. סוכנו של פוגבה, מינו ראיולה, העביר הקיץ גם את הנריך מחיטריאן לקבוצה של ז'וזה מוריניו ועכשיו הוא צפוי לגזור קופון שמן במיוחד של למעלה מ-20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully