וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב, שימי לב: רשימת השחקנים שיכולים להחליף את קווינסי מילר

הצהובים החלו לסרוק את השוק במטרה למצוא תחליף לאמריקאי שייעדר תקופה ממושכת. מי הפורוורדים הכי בכירים שעדיין פנויים למרות ההיצע הדל? בין האופציות: אקסים, פליטי NBA ומאוכזבי ולנסיה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האבחנה הסופית של מכבי תל אביב בנוגע לפציעה של קווינסי מילר מותירה את הצהובים בבעיה קשה. אמש (שלישי) החששות בדבר פגיעה חמורה התאמתו והתברר כי הפורוורד, אותו הצהובים החתימו עוד במהלך העונה שעברה וייעדו לו תפקיד מרכזי בקבוצה, ייעדר בין שישה לתשעה חודשים. בשלב זה של הקיץ שוק השחקנים דליל למדי, בטח ובטח בקיץ שבו קבוצות ה-NBA לוקחות מכל הבא ליד וגורמות לקבוצות היורוליג להילחם בציפורניים על השחקנים שכבר חתומים אצלן. ריאל מדריד, למשל, החליטה שהאפשרויות בשוק כל כך מועטות עד שהאריכה את החוזים של ג'ף טיילור וטריי תומפקינס, שלא הצליחו להשתלב כלל במארג הקבוצתי בעונה החולפת. בנוסף, גם השחקן החופשי הבכיר ביותר בעמדת הפאוור פורוורד, ויקטור קלאבר (בעונה שעברה בקובאן), ירד מהמדף אחרי שסיכם בברצלונה.

מצבה של מכבי תל אביב, אם כן, לא מזהיר בהנחה סבירה שהיא מחפשת למילר מחליף עם ניסיון כלשהו באירופה. אמש דיווחנו כי ויקטור ראד, אקס ניז'ני נובגורוד, הוצע לצהובים. כמובן שישנן אופציות כאלה ואחרות של שחקנים אמריקאים שטרם התנסו באירופה, חלקם נצפו מקרוב על ידי ארז אדלשטיין בליגת הקיץ בלאס וגאס. אולם ישנן מספר אופציות נוספות, ריאליות יותר או פחות, בשוק האירופי. הנה סקירה של כמה מהן.

עוד בנושא:
קווינסי מילר ייעדר 6-9 חודשים, ויקטור ראד הוצע למכבי תל אביב
די ג'יי סילי: "אני מוכן כבר זמן רב לעשות קפיצת מדרגה ליורוליג"

קווינסי מילר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מי יחליף אותו, אם בכלל? קווינסי מילק/יוסי ציפקיס

ג'ון שורנה (2.06, 26) - הפורוורד בעל ידית הנפץ סיים עונה סבירה במדי ולנסיה הספרדית. נחשב לשחקן קשוח עם יד נהדרת מבחוץ, אולם בעל מגבלות אתלטיות ניכרות וריבאונדר חלש. נכון לעכשיו הוא שחקן חופשי, אולם ולנסיה שוקלת אם להחתימו לעונה נוספת. בעונה שעברה: 6.9 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק בליגה הספרדית, 6.8 נקודות ו-2 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ.

ולדימיר לוצ'יץ' (2.02, 27) - עוד פורוורד מוולנסיה. הסרבי האתלטי נחשב לשחקן מגוון שפרט להטבעות עוצמתיות מספק הגנה טובה וקליעה לא רעה מבחוץ. למרות זאת, האפשרות שיעזוב את ולנסיה נראית קלושה נכון לעכשיו ועל פי דיווחים בספרד הוא כבר סיכם על הארכת חוזה. בעונה שעברה: 4.9 נקודות ו-1.5 ריבאונדים למשחק בליגה הספרדית, 5.7 נקודות ו-1.9 ריבאונדים ביורוקאפ.

דמיטריס ניקולס (2.03, 31) - שחקן הפנים עזב לאחרונה את צסק"א מוסקבה, בה שימש בשנתיים האחרונות כשחקן ספסל ופועל שחור לעת מצוא. נחשב לריבאונדר ושומר קשוח עם קליעה סבירה מבחוץ, שיכול לשחק במידת הצורך גם כסנטר. אנדולו אפס מעוניינת בו על פי שלל דיווחים. בעונה שעברה: 5.6 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק בליגה המזרח אירופית, 4.6 נקודות ו-1.5 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דמיטריס ניקולס שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
מחפש אתגר חדש. ניקולס/GettyImages

סטפון לאזמה (2.03, 33) - שיחק במכבי תל אביב בעבר, ולא בהצלחה מרובה. בעונה שעברה זכה עם גלאטסראיי ביורוקאפ ורשם עונה אישית סבירה, אבל לאחרונה הסתבך בפרשיית סמים שעוד לא ברור מה יהיו ההשלכות שלה ואם יושת עליו עונש השעיה. מצבו הבעייתי הותיר אותנו נכון לעכשיו ללא קבוצה. בעונה שעברה: 11.6 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק בליגה הטורקית, 11.2 נקודות ו-6.6 ריבאונדים ביורוקאפ.

ולדימיר ינקוביץ' (2.02, 26) - היווני-סרבי הכישרוני, בנו של כדורסלן העבר בובאן ינקוביץ' שנפצע באופן טרגי לאחר שהטיח את ראשו בעמוד הסל, לא אמור להמשיך בפנאתינייקוס. הוא אמנם נוטה יותר לעמדת הסמול פורוורד מאשר לפאוור פורוורד, אך מחזיק בסט כישורים מעניין, כולל קליעה טובה מאוד מבחוץ. בעונה שעברה: 7.8 נקודות ו-2.9 ריבאונדים למשחק בליגה היוונית, 5.7 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

אנדראה ברניאני (2.13, 30) - אחרי שנים קשות של חוסר התאקלמות ב-NBA, מי שפעם אמור היה להיות דירק נוביצקי הבא ונבחר ראשון בדראפט 2006 שוקל ברצינות חזרה לאירופה. מילאנו חזק בעניינים, גם דרושפאקה של דיוויד בלאט גיששה ככל הידוע. למרות גובהו, הוא משחק בעיקר על הקשת ומרבה לזרוק מבחוץ. יכול לתפקד גם כסנטר וגם כפאוור פורוורד.

סטפון לאזמה, גלאטסראיי, אחרי הזכייה ביורוקאפ. GettyImages
לא ברור כיצד ייענש. לאזמה/GettyImages

אופציות נוספות

ויקטור סאניקידזה (2.03, 30) - הצטיין בעונה החולפת באנקרה קולג'לילר הטורקית. אתלט ידוע עם קליעה סבירה ויכולת מסירה.

דריל מונרו (2.00, 30) - MVP ליגת העל בעונה החולפת עדיין שחקן חופשי. אמש הכחיש את הדיווחים שסגר ברג'ו אמיליה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully