וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די ג'יי סילי: "אני מוכן כבר זמן רב לעשות קפיצת מדרגה ליורוליג"

הגארד החדש של מכבי תל אביב משוכנע שהמעבר מהיורוקאפ ליורוליג יהיה חלק: "לא חושב שהשינוי יהיה דרמטי כל כך. אני שחקן שעושה הכל, אבל החוזקה הגדולה שלי היא הקליעה מבחוץ"

ניב אהרונסון

בזמן שמכבי תל אביב ממשיכה לחפש אחר זרים שישלימו את הסגל, אלה שכבר חתמו מתחילים להתאקלם בישראל. אחד מהם הוא די ג'יי סילי, השחקן היותר אלמוני מבין אלו שהצטרפו לצהובים, העניק היום (שלישי) ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה בו. "ברגע שקיבלתי את ההצעה ממכבי תל אביב, הייתי נרגש מכיוון שזו קבוצת יורוליג שתמיד רציתי לשחק בה", מספר סילי בראיון קצר לאתר הרשמי. "שמעתי שהאווירה בהיכל מדהימה ושהאוהדים נפלאים. אני יודע שהעונה האחרונה לא היתה קלה עבור כל מי שאוהב את הקבוצה ואני כבר לא יכול לחכות לעלות על הפרקט בהיכל ולהביא ניצחונות לקבוצה ולקהל שלה".

כשנשאל מהן חוזקותיו כשחקן והאם הוא צופה שיהיה לו קשה להסתגל ליורוליג, מפעל בו טירם שיחק בקריירה, הוא עונה: "אני שחקן שעושה הכל, אול אראונד פלייר. אם להתמקד בחוזקה אחת, הייתי אומר שזו הקליעה, במיוחד מעבר לקשת. אני מוכן כבר הרבה זמן לעשות את קפיצת המדרגה ליורוליג, חיכיתי רק לטיימינג ולצ'אנס הנכון. אני מצפה להבדלי רמות מן הסתם, אבל אני לא בטוח שהשינוי יהיה כל כך דרמטי".

עוד בנושא:
דייויד בלו: "הרגע הגדול בקריירה שלי? השלשה מול צסק"א ב-2014"
החשש עשה את שלו: קווינסי מילר יגיע לישראל בשבוע הבא

הכדורסלן האמריקאי די ג'יי סילי. AP
יכול לתרום מיידית? סילי/AP

די.ג'יי (דניס ג'רום) סילי גדל בקליפורניה והוא בוגר מכללת קאל-סטייט פולרטון. בעונה האחרונה שם (2013) העמיד ממוצעים יפים של 17.8 נק' (42 אחוז ל-3), 4.2 ריב' ו-3.9 אסיסטים. את עונת 2014 החל ברדניצקי הסרבית (7.7 נק' ביורוקאפ) ובפברואר עבר לביירות מהליגה הגרמנית, בה קלע 13.9 נקודות.

ב-2015 שיחק בעיקר בדלאוור מליגת הפיתוח של ה-NBA ותרם 19.4 נקודות ו-5.1 אסיסטים במשחק, עם 44 אחוז ל-3. לקראת סיום העונה הצטרף למנרסה הספרדית וקלע 13 נקודות בממוצע למשחק.

את העונה האחרונה החל בבשיקטאש הטורקית ובדצמבר חזר לספרד, לגראן קנריה. ביורוקאפ קלע עבור המועדון הספרדי 11.4 נקודות עם 50 אחוז ל-3. הוא הגיע לגמר הגביע הספרדי ולחצי גמר היורוקאפ, בו הצטיין בגומלין הדרמטי מול גלאטסראי עם 23 נקודות (הטורקים זכו בסופו של דבר בתואר). בליגה הספרדית קלע 9.1 נקודות עם 37 אחוז ל-3 ו-90 אחוז מהעונשין ב-17 דקות בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully