וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר ראשון: הגארד טרבור רלפורד חתם לשנתיים במכבי קרית גת

19.7.2016 / 23:10

האמריקאי (1.83, 24), שאחיו טראוויס שיחק בקבוצה בעונת העלייה לפני שנתיים, רשם אשתקד 13.5 נקודות למשחק ברודוס. צפו בסל הניצחון המטורף שלו מהמכללות. גם אלכס רוזנברג יגיע?

שחקן מכבי קרית גת טרבור רלפורד. אתר רשמי מכבי קרית גת, אתר רשמי
"רכז צעיר עם איכויות". רלפורד/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי קרית גת

מכבי קרית גת הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של הרכז האמריקאי טרבור רלפורד לשנתיים הקרובות. רלפורד, שאחיו טראוויס שיחק בקבוצה בעונת העלייה לליגת העל לפני שנתיים, הוא הזר הראשון שחותם בקבוצה לקראת העונה הבאה, כשבקבוצה הדרומית עושים מאמצים להחתים עוד שחקנים בימים הקרובים. "רלפורד, הוא רכז צעיר עם איכויות שעבר בליגה הראשונה בפולין ויוון ועשה שם עבודה יפה", אמר נתי כהן על השחקן, "גם בתקופת הקולג' שלו הראה פוטנציאל ויכולת טובה ומגוונת. אני מקווה שהוא ימשיך אצלנו את ההתקדמות שלו ויעזור לנו להשיג את המטרות".

רלפורד (1.83, 24) חסה בצילו של אחיו כילד, אבל מתחילת קריירת המכללות שלו באלבמה בלט, והפך לרכז הראשון בתולדות המכללה שפותח בחמישייה כבר במשחקו הראשון. בעונתו השנייה רשם 12 נקודות ו-2.1 אסיסטים למשחק, כשהוא נבחר לחמישייה השנייה של ה-SEC. בעונתו השלישית פרץ ורשם 14.9 נקודות ו-2.8 אסיסטים למשחק, כשהוא מוביל את המכללה בנקודות וחטיפות, ונבחר לחמישייה ראשונה של ה-SEC. עונתו הרביעית הייתה פחות טובה, אך הוא נכנס לכותרות בארצות הברית בזכות סל ניצחון מטורף שקלע מלפני קו מחצית המגרש נגד ג'ורג'יה.

עונת הבכורה שלו כשחקן מקצוען הייתה בשצ'זין מהליגה הפולנית הראשונה כשהוא רושם ממוצעים של 18.2 נקודות ו-4.6 אסיסטים למשחק. בעונה שעברה עבר ליוון, כשחתם בקולוסוס רודוס, והיה הקלע המוביל של הקבוצה עם 13.5 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

קרית גת, שמקווה להודיע בקרוב גם על צירופו של אלכס רוזנברג, שעל המגעים המתקדמים עמו פרסמנו השבוע, החתימה מלבד רלפורד את הסנטר אורי קוקיה מעירוני נהריה והפורוורד אור סולומון ממכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully