וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חלוץ ברצלונה ב', סלבה צ'אמורו, מועמד. נובאק נבחן

19.7.2016 / 14:32

הספרדי בן ה-26 שיחק בחצי העונה האחרונה במילואים של אלופת ספרד וכבש שער אחד. בשלב זה הוא מסרב להגיע להתרשמות וממתין לתשובה האם יוצע לו חוזה. הבלם הפולני הצטרף להתרשמות

ברני ארדוב

הנהלת בני סכנין גיששה אצל חלוץ ברצלונה ב' סלבה צ'אמורו. הספרדי בן ה-26 החל את העונה שעברה בטונדלה מהליגה הראשונה בפורטוגל, ובינואר עבר לברצלונה ב', שם כבש שער אחד. הוא שיחק בעבר בקבוצת המילואים של ויאריאל ובכמה קבוצות נוספות מהליגה השלישית בספרד.

בשלב זה צ'אמורו אינו מוכן להגיע למבחנים ובסכנין כעת צריכים לקבל החלטה האם לצרף אותו ללא התרשמות, או לבחון אופציות אחרות. הספרדי הביע את רצונו לחתום בקבוצה בשיחות עם הנהלת המועדון ומחכה לתשובה.

סכנין שנמצאת במחנה אימון בפולין, תבחן מספר רב של זרים. אחד מהם הוא הבלם בן ה-22 כריסטיאן נובאק, שנחשב לכישרון בולט במולדתו ושיחק בכל נבחרות הנערים והנוער של פולין. בעונה שעברה הוא לבש את מדי פודבסקידז'ה. גם הבלם הספרדי כריסטיאן קאסטייס נבחן.במקביל בקבוצה מחכים לראות אם מכבי חיפה תסכים להשאיל את שובל גוזלן, עאיד חבשי ועטאא ג'אבר. בשלב זה הירוקים מסרבים לשחרר את כל השלושה.

סכנין עברה מתיחת פנים רצינית בקיץ; ויאם עמאשה, שלומי אזולאי, פיראס מוגרבי, איציק כהן, רן קדוש, עלא אבו סלאח, אלדר חסנוביץ' ודיוגו קאצ'ובה עזבו את הקבוצה ועד כה הצטרפו סיראז' מסאר, רמזי ספורי, סארי פלאח והשוער אסף רז.

עוד בנושא:

הפועל חיפה המריאה למחנה אימון באיטליה
דאגה בבית"ר ירושלים: אריק סאבו דחה הגעתו

עדכון ראשון: 10:14)

שחקן מכבי חיפה אעיד חבשי, מול שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים. ברני ארדוב
לא משוחרר. חבשי/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully