וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה המריאה לאיטליה, ממן: "חוויה לשחק מול בולוניה וססואולו"

19.7.2016 / 9:00

על רקע המתיחות בעקבות השימוע אמש, הקבוצה של יואב כץ המריאה למחנה שם תפגוש שתי קבוצות מהסרייה A ואת ברשיה. אלי כהן: "נקבל החלטה לגבי הברזילאים". אלבז נותר בארץ

צילום מסך

על רקע המתיחות שנובעת מהשימוע שנערך אתמול למנכ"ל אפרים גבאי, הפועל חיפה המריאה הבוקר (שלישי), בעיכוב קל, למחנה האימונים באיטליה יחד עם שני הנבחנים הברזילאים שלה - הקשר האחורי ג'וליו סזאר והקשר ההתקפי אדילסון בהייה. יחד עם הקבוצה המריאו גם הישאם כיוון, שטרם חתם על חוזה חדש, ולירן סרדל, שחתם אתמול לעונה נוספת. מי שלא המריאו הקבוצה הוא עאהד עזאם, שנשאר בארץ להמשך השיקום, והחלוץ אלי אלבז, שנותר בארץ למרות שהקבוצה מסרבת לשחררו.

הבלם ברונו פניירו יחבור לקבוצה באיטליה. גם שחקני הרכש החדשים - השוער פיט פלטהאוזן, שחקן הכנף פיליפ יאזביץ', והישראלים רובי לבקוביץ' וניסו קפילוטו, המריאו. הבעלים יואב כץ יגיע למחנה ישירות, משום שהוא שוהה כעת בחופשה פרטית באיטליה. מאמן הקבוצה אלי כהן אמר לפני ההמראה: "ננצל את המחנה להתגבש מבחינה מקצועית וחברתית ולתרגל מספר שיטות משחק. במהלך מחנה נקבל החלטה לגבי שני הנבחנים הברזילאים".

הקשר חנן ממן הוסיף: "צפויים לנו במהלך המחנה משחקי אימון מול שתי קבוצות מהסרייה A, בולוניה וססואולו, שזו חוויה בפני עצמה לשחק מול קבוצות בכזו. ברמה הקבוצתית זו הזדמנות להתגבש ולחבר לקבוצה את השחקנים החדשים שהצטרפו". מלבד שתי הקבוצות הללו, הפועל חיפה תשחק גם מול ברשיה מליגת המשנה.

כזכור, אתמול דיווחנו על מתיחות במועדון על רקע ההחלטה של יואב כץ למנות את נציגו דורון אוסידון לאיש שיהיה אחראי על השימוע לאפרים גבאי. במעודון העידו כי גבאי זעם על ההחלטה ואינו רוצה להישאר באף תפקיד במועדון. ההערכה היא שכץ יחליט לפטר אותו. גבאי מעוניין לקבל את הפיצויים ולעזוב מיידית.

עוד בנושא:
אפרים גבאי זועם: דורון אוסידון ערך את השימוע למנכ"ל
לירן סרדל חתם לעונה בהפועל חיפה וימריא למחנה

שחקני הפועל חיפה מקסים פלקוצ'נקו, עידו ווייר, סער פדידה, אופק פישלר, גל בן  נעים. אתר הרשמי של הפועל חיפה, אתר רשמי
איטליה מחכה להם. שחקני הפועל חיפה/אתר רשמי, אתר הרשמי של הפועל חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully