וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרים גבאי זועם: דורון אוסידון ערך את השימוע למנכ"ל

18.7.2016 / 21:34

שוב בלאגן בהפועל חיפה? גבאי הופתע לאחר שנציג הבעלים שהה במקום. גורם במועדון: "אפרים קפא על מקומו. מצד שני, אוסידון הוא נציגו בהנהלה". הלילה: הקבוצה תמריא למחנה האימונים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה ערכה הערב (שני) שימוע למנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי, אלא שמאחורי הקלעים במועדון דיווחו על מתיחות גדולה שנוצרה בעקבותיו. יואב כץ החליט כי מי שיערוך את השימוע הוא דורון אוסידון, נציג הבעלים, והודיע לו על ההחלטה. האחרון, יש לציין, לא היה שותף פעיל משום שמי שניהל את השימוע היה פרקליט הקבוצה שישב לצדו. גבאי זעם על ההחלטה ובמועדון סיפרו כי זהו צעד נוסף שמראה לו את הדרך החוצה. "כשאפרים הגיע וראה את אוסידון הוא קפא על מקומו", אמר גורם במועדון והוסיף: "מצד שני, חשוב לציין שאוסידון הוא היחיד שמוסמך לערוך שימוע במקום כץ, הוא הרי נציגו בהנהלה".

המתיחות בין גבאי לכץ עלתה מדרגה על רקע מינוי אוסידון לנציג הבעלים, זאת על אף שיחה שהתקיימה בין הצדדים במהלכה הודיע אוסידון לגבאי כי אין לו כוונה לקחת חלק מסמכויות המנכ"ל ובכוונתו לעבוד בשיתוף פעולה.

במקביל, הפועל חיפה תגיע לפנות לפנות בוקר יום שלישי לנתב"ג, משם הקבוצה תמריא למחנה האימונים. המגן-קשר, לירן סרדל, ימריא עם הקבוצה לאחר שחתם היום על חוזה בקבוצה.

דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה. מגד גוזני
"לא ניהל את השימוע" . אוסידון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully