וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק סאבו דחה את הגעתו, בית"ר ירושלים: "הוא ינחת בימים הקרובים"

19.7.2016 / 9:04

הקשר הסלובקי היה אמור להגיע לישראל ביום שני, אבל כנראה ממתין לסטיאווה בוקרשט. במועדון בטוחים: "הוא חתם ויצטרף בקרוב". חשש שאוהדים רבים לא יוכלו להיכנס למשחק בניקוסיה

עריכת וידאו: מתן חדד

הקשר הסלובקי, אריק סאבו, שהיה אמור לנחות בישראל אתמול (שני) בערב ולהצטרף לבית"ר ירושלים, דחה את הגעתו בשלב זה. במועדון מעריכים כי יגיע בימים הקרובים אך לוקחים בחשבון את כל האפשרויות. במועדון מדגישים כי סאבו חתם על חוזהו ושנחתם הסכם השאלה מול פאוק סלוניקי, והשחקן יגיע לישראל בימים הקרובים.

ביממה האחרונה סאבו קיבל מסרים דרך אחד מסוכניו לפיהם סטיאווה בוקרשט עדיין מעוניינת בו וכדאי שימתין יום או יומיים לפני שהוא ממריא לישראל. יחד עם זאת, בבית"ר שוחחו הבוקר עם פאוק והם משוכנעים כי השחקן יגיע לארץ בימים הקרובים.

הקבוצה תמריא היום ללרנקה לקראת המשחק ביום חמישי נגד אומוניה ניקוסיה. חסוס רואדה אמור להיות כשיר להתמודדות, אחרי שהחמיץ את המשחק הראשון בטדי (0:1 לבית"ר ירושלים). רן בן שמעון מתכנן לעלות עם מרכז קישור מעובה ולהחזיר להרכב את קובי מויאל. המאמן מתלבט בין עידן ורד לארסניו ולפרוט באגף השמאלי.


במהלך אסיפת נהלים שנערכה אתמול לשחקנים אמר להם משה דמאיו: "אנחנו נשפר דברים וניתן לכם את כל מה שצריך כדי להתרכז בכדורגל ולהצליח כאן. אני מצפה ממכם להיות מחוייבים ולהבין מה זה בית"ר ירושלים ומה הציפיות ממנה, אנחנו רוצים להגיע גבוה ומאמינים בכם".

עוד בנושא:

בבית"ר ירושלים הבהירו: צילומי הדרכון לא יועברו
חלוץ ברצלונה ב' מועמד לבני סכנין, צפו בביצועיו

שחקן נבחרת סלובקיה, אריק סאבו. GettyImages
מעדיף לחכות לסטיאווה בוקרשט. סאבו/GettyImages

עד שעות הבוקר כ-440 אוהדים רכשו כרטיסים. מאות אוהדים נוספים עדיין מסרבים להציג צילום דרכון ומתכוונים להגיע לאיצטדיון בניקוסיה בתקוה לרכוש שם כרטיסים. אלא שהקפריסאים לא מאשרים מכירת כרטיסים באצטדיון וגם החלוקה שלהם אמורה להתבצע מחוץ לשטחו.

חשוב לציין שגם במכבי תל אביב ומכבי חיפה הבהירו כי בלא מעט מדינות באירופה דורשים מהם זאת לקראת משחקים בחו"ל. יתרה מכך, במכבי תל אביב הבהירו כי בעונה שעברה בכל המשחקים באירופה האוהדים נדרשו להציג צילום דרכון ומקום שהייה.

מכירת הכרטיסים לאוהדי הקבוצה במשרדי "לאן" תיסגר הערב ב-19:00 ובמועדון חוששים כי אוהדים שלא ירכשו כרטיסים, לא יוכלו להיכנס למשחק.

מבית"ר ירושלים נמסר היום: "המועדון מודע לתסיסה בקרב חלק הקהל באשר לפורמט המאפשר רכישת כרטיס כניסה למשחק ביום חמישי. חשוב להזכיר ולהבהיר, את אותו התהליך עברו אוהדי אומוניה. הם נרשמו, שלחו צילום של דרכון ורק אז אושרו על ידי המועדון שלהם והמשטרה. הדבר נהוג בקרב מועדונים במסגרות האירופיות. מוזמנים כולם לבדוק האם זה קרה בעבר גם לאוהדי קבוצות ישראליות אחרות אשר ייצגו את המדינה במפעלים האירופיים השונים. אין כאן דבר וחצי דבר נגד הקהל. המידע שנשלח נשאר בתחום המועדון בלבד והוא לא יועבר לשום גורם זר. זאת אחריות המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully