וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים הבהירו: צילום הדרכון לא יעבור לאף גורם זר

18.7.2016 / 20:05

בהודעה שהוציא המועדון לקהל הוסבר כי צילום הדרכון עבור האוהדים הרוכשים כרטיסים לניקוסיה הינו לשימוש פנימי בלבד. רואדה צפוי לפתוח בניקוסיה, הייסטר חתם לעונה עם אופציה לשלוש נוספות. מורי ובריהון התעמתו

אתר רשמי

בווידאו: ביצועיו של מרסל הייסטר באיסטרה

קרוב ל-500 אוהדי בית"ר ירושלים כבר רכשו כרטיסים לקראת המשחק ביום חמישי מול אומוניה ניקוסיה בקפריסין. יחד עם זאת, חלק לא מבוטל מהאוהדים מסרבים בשלב זה לקבל את הבקשה להפקיד צילום דרכון ואת פרטי השהייה שלהם בקפריסין ובשלב זה אוספים את הכרטיסים. בעקבות ההחלטה, במועדון הבהירו: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מבקש להבהיר- בקשת צילום הדרכון נועד לשימוש פנימי בלבד והמועדון מתחייב כי שום פרט ממנו שאינו רלוונטי עבור משטרת קפריסין ו/או מועדון אומוניה ניקוסיה, לא יעבור.
ההליך במקרה הזה זהה להליך אותו עברו אוהדי אומוניה ניקוסיה כשהם הגיעו לארץ. הדבר נהוג בין מועדונים המארחים ומתארחים במסגרות האירופיות השונות".

מוקדם יותר, שיחה עם הנהלת אומוניה שנערכה אתמול בערב הוכיחה כי ההחלטה גם לא בשליטתה של אומוניה כאשר אחד הבכירים במועדון הקפריסאי אמר לוואלה! ספורט: "זה לא קשור לבית"ר ירושלים, זאת החלטה שגם מעלינו ואלה הדרישות. אף אחד לא מתכוון לחפש כאן אוהדים".

גם בבית"ר לא אהבו את כל ההאשמות אתמול ואמרו בנושא כי "אם הייתה דרישה כזאת של המשטרה היינו אומרים לאוהדים וזהו, בשביל מה לנו להתעסק עם זה בכלל? אלה הדרישות בקפריסין, אין לנו שליטה על זה". אגב, בבית"ר ציינו כי בתקופה הזאת בקיץ קשה למצוא דילים זולים ולסייע לקהל ובשל הזמן הקצר שנותר כל אוהד צריך להסתדר לבדו עם דיל לאי השכן.

הקפריסאים הקציבו לאוהדי בית"ר כ-1,100 כרטיסים, כ-5% מתכולת האיצטדיון, אך בבית"ר אמרו כי במידה ויידרשו כמה מאות נוספים ייתכן וניתן יהיה לארגן זאת. בית"ר תוציא איתה לקפריסין קופאית שתחלק את הכרטיסים במתחם האיצטדיון וכמו כן 10 אנשי אבטחה.

עוד בנושא:
מרסל הייסטר נחת, עבר בדיקות ויחתום בבית"ר ירושלים

מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. דף הפייסבוק של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הצטרף רשמית. הייסטר/אתר רשמי, דף הפייסבוק של בית"ר ירושלים

עמותת האוהדים הוציאה הודעה לקראת המשחק בקפריסין: לאחר בדיקה שנעשתה בנוגע לבקשת משרד הכרטיסים עולה כי כל מי שירצה לקחת את הכרטיס יצטרך להציג דרכון ואת מקום שהייתו בקפריסין. כמו כן עולות המסקנות הבאות:

1. דרישת אמוניה ניקוסיה היא לקבל לידיה רשימה שמית של שמות האוהדים שיגיעו למשחק כפי שמופיע בדרכון של כל אחד בתוספת מספר הדרכון.

2. הדרישה לקבלת צילום דרכון היא של משרד הכרטיסים לאן בלבד.

3. כמו כן הדרישה לקבלת פרטי הטיסה ופרטי המלון בו יתאכסן כל אוהד שיגיע למשחק גם היא דרישה של משרד הכרטיסים לאן בלבד.

4. על פי בדיקה משפטית שערכנו עולה כי הבקשה לאיסוף מידע שכזה אינה חוקית ואינה עומדת בחוק הגנת הפרטיות ותקנות הגנת הפרטיות.

5. כמו כן מבירור שערכנו איך מתנהלים הדברים במקומות אחרים מדובר בדרישות חסרות תקדים.

6. משרד הכרטיסים סרב לבקשות העמותה להסיר את הדרישות ולעמוד בדרישות הקפריסאים בלבד.

דן מורי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כעס. מורי/ברני ארדוב

בתוך כך, במהלך האימון דן מורי ויעקב בריהון התעמתו, ורן בן שמעון שלח אותם לחדר ההלבשה. לא מדובר במקרה הראשון של מורי, שלפני כשבועיים בן שמעון התעצבן על התנהלותו, ואמר לו: "תרגיע לפני שאני מעיף אותך".

הבלם חסוס רואדה והקשר עידן ורד ערכו אימון חלקי. המאמן רן בן שמעון ערך אסיפת וידאו לשחקנים מהמשחק האחרון מול אומוניה ושם דגש על הסגירות ועל היציאה קדימה. המנכ"ל משה דמאיו ערך לשחקנים אסיפה בנוגע לנהלים, והדגיש כי לא ניתן להכניס מכשיר סלולארי לחדר ההלבשה.

הקשר אריק סאבו הודיע כי ינחת הערב בישראל ויצטרף למועדון. בבית"ר טענו גם אתמול כי כל הפירסומים בנוגע לסטיאווה לא יכלו לצאת לפועל היות ויש להם הסכם השאלה מול פאוק והסכם מול השחקן כששניהם חתומים. מרסל הייסטר נחת, עבר בדיקות רפואיות וחתם לעונה עם אופציה לשלוש נוספות.

שחקן נבחרת סלובקיה, אריק סאבו. GettyImages
הרכש הבא של טביב. סאבו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully