וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מרסל הייסטר נחת, עבר בדיקות ויחתום באופן רשמי

17.7.2016 / 21:55

המגן הגרמני יחתום רשמית על חוזהו ויצטרף לחבריו החדשים. אחרי שביוון טענו שסאבו עשוי לחתום בסטיאווה, הודיעה הקבוצה הרומנית על החתמתו של קשר אחר ובבית"ר ירושלים משוכנעים כי יחתום בבירה

אתר רשמי

בווידאו: ביצועיו של מרסל הייסטר באיסטרה

המגן הגרמני מרסל הייסטר, נחת היום (ראשון) בארץ, עבר בדיקות רפואיות וצפוי לחתום מחר על חוזהו בבית"ר ירושלים. הייסטר (23), גדל במחלקת הנוער של גמרטינגן הגרמנית. כשהגיע לגיל 18 חתם על חוזה בהופנהיים, אך מיד נשלח לקבוצת המילואים ולא שיחק ולו דקה במדי הקבוצה הראשונה. בקיץ 2012 עבר לזאדאר הקרואטית, וב-2014 הצטרף לאיסטרה, במדיה הוא משחק עד היום. בעונה שעברה כבש שני שערים ב-30 הופעות בליגה הקרואטית. הוא נחשב למגן בעל אוריינטציה התקפית.

בית"ר ירושלים התחזקה באופן רשמי באריק סאבו, קשר סלובקי בן 24, שהגיע לבירה מפאוק סלוניקי היוונית בהשאלה לעונה, אשר בסיומה תהיה לקבוצה של רן בן שמעון אופציית רכישה. סאבו ירוויח כ-200 אלף יורו ויצטרף במהלך השבוע הקרוב, כאשר הוא לא יהיה רשום לגומלין מול אומוניה ניקוסיה בקפריסין ביום חמישי הקרוב, אך אם הקבוצה תעפיל שלב, הוא כבר יעמוד לרשותה, בדומה למגן הגרמני החדש מרסל הייסטר.

במועדון היו בקשר עם נציגיו של סאבו במשך מספר שבועות, בעוד השחקן העדיף לבדוק אופציות אחרות, לפני שהסכים להגיע לישראל. לאחרונה שוחחו בבית"ר ירושלים עם אייל גולסה, ששיחק בפאוק בשנתיים האחרונות, לפני שעבר הקיץ למכבי תל אביב. גולסה המליץ בחום על הקשר ואמר שבישראל הוא יכול להיות שחקן מאוד משמעותי. הבעלים אלי טביב המתין מספר שבועות להחלטתו של סאבו ואף אמר לאנשי המועדון לפני כשבוע: "אם הוא יסכים לבוא, זה שחקן שיעשה שינוי גדול בקבוצה".

ביוון טוענים כי קיים סיכוי שסאבו לא יגיע לבירה בסופו של דבר, כי אם יעבור לרומניה (סטיאווה בוקרשט) במסגרת עסקה עם פאוק, אך במועדון מכחישים זאת וטוענים כי הוא חתם, יגיע לישראל ויצטרף רשמית למועדון. סטיאווה אגב, צירפה קשר אחר ובעלי הקבוצה, ג'יג'י בקאלי, הודיע כי קבוצתו החליטה לוותר על סאבו.

עוד בנושא:

עוד חיזוק לבית"ר ירושלים: אריק סאבו הסלובקי חתם לעונה אחת

שחקן נבחרת סלובקיה, אריק סאבו. GettyImages
טביב חיכה לו. סאבו/GettyImages

ביום שלישי הקרוב תמריא הקבוצה לקפריסין לקראת המשחק מול אומוניה, כאשר מאות אוהדים מנסים להשיג דיל של הרגע האחרון ונכון לסוף השבוע המצב בגזרה זו בעייתי. אוהדים רבים, שכועסים על המחירים הגבוהים של הדילים, יצרו בסוף השבוע קשר עם מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו ואנשים נוספים במועדון, בדרישה שידאגו למחירים סבירים יותר, "בדיוק כפי שעושים במכבי חיפה, מכבי תל אביב ובאר שבע", כדברי אחד מאותם אוהדים. נכון לבוקר זה, במועדון טרם החלו לפעול בנושא וייתכן כי היום או מחר ינסו לבדוק עם מספר חברות את האפשרות לארגן טיסה ביום המשחק, אולם יכול להיות שזה כבר יהיה מאוחר מדי.

הבלם חסוס רואדה ערך ריצה קלה מסביב למגרש ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק בחמישי מול אומוניה ניקוסיה. במועדון מעריכים כי גם קובי מויאל יחזור להרכב, כאשר בן שמעון ישוב לשיטה של שלושה קשרים מאחור.

הפועל אשקלון מעוניינת בשחקן הקבוצה שניר משען, שדורש בשלב זה שבית"ר ירושלים תכבד את החוזה עליו סיכמה עמו ותחתום עליו. בקבוצה חיזקו את משען בימים האחרונים ורבים מאנשי המועדון והשחקנים אמרו כי לפני הכל, בית"ר ירושלים צריכה לעמוד בהסכם. במועדון יש רצון לראות את השחקן עובר לאשקלון ונראה כי בימים הקרובים הסוגיה תיפתר, שכן יובל נעים מעוניין מאוד לצרף את משען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully