וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ההתעמלות האומנותית לא תמריא לתחרות האחרונה לפני ריו

19.7.2016 / 7:54

צוות המאמנות החדש, כולל אירה ויגדורצ'יק, התכנס בשעת לילה מאוחרת וקיבל החלטה שלא להשתתף בהכנה האחרונה לקראת ריו. הסיבה הרשמית: כדי לא "לבזבז יום שלם על טיסות"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מרום שפיצר

פרשת אירה ויגדורצ'יק ממשיכה להסעיר את הספורט הישראלי לפני ריו. אמש (שני) אושר המתווה החדשה במסגרתו מאמנת נבחרת ההתעמלוות האומנותית תישאר בתפקידה ותחתיה יעבדו שלוש מאמנו, כשאלכס אברבוף יצטרף כמבקר על. למרות זאת, צוות המאמנות החליט שבנות הנבחרת יישארו להתאמן בארץ ולא ימריאו לבאקו תחרות ההכנה האחרונה לפני האולימפיאדה.

ההחלטה התקבלה בשעות הלילה המאוחרות על ידי כל צוות המאמנות, שנפגשו ודנו במצב הבנות לאחר המשבר האחרון שעבר ענף ההתעמלות. לטענת המאמנות, עבור בנות הנבחרת עדיף להישאר להתאמן בישראל מאשר לבזבז יום שלם רק על טיסות, בטח כאשר כל שעת אימון חשובה כאשר פתיחת המשחקים האולימפיים מתקרבת.

עוד בנושא:
התעמלות אומנותית: המתווה החדש אושר, ויגדורצ'יק תישאר בנבחרת
אלה סמופלוב: "חיי הפכו לגיהנום. אגיש תביעת דיבה נגד המאשימים"

אירה ויגדורצ'יק מאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. ניב אהרונסון
מנסים להתייעל. ויגדורצ'יק/ניב אהרונסון

הפגישה הגיעה לאחר שוועדת הבדיקה המיוחדת שמינה יו"ר האיגוד, אופיר פינס, בראשות נילי ארד, פירסמה את החלטתה ואת המתווה לו הגיעה, ולפיו מאמנת העל של הנבחרת, אירה ויגדורצ'יק, תיסע לריו ותמשיך לעבוד עם הנבחרת, כאשר אלכס אברבוך יהיה המלווה הצמוד של הנבחרת.

מי שכן יטוסו לבאקו הן נטע ריבקין והמאמנת שלה אלה סמופלוב, שממשיכות כרגיל בהכנות. התחרות מתחילה רק ביום שישי, כך שיש עדיין סיכוי שהבנות בכל זאת יטוסו, רק לתחרות עצמה. ביומיים הקרובים הן יתאמנו בארץ וינסו לחזור למסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully