וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוש מנכ"ל: מכבי תל אביב פירסמה מודעה בחברת כוח אדם עבור מחליפו של ביין

לאחר החלל שהותיר הסקוטי שעזב לסנדרלנד, הצהובים פירסמו את דרישות התפקיד המכובד באתר 'אודגרס ברנדסטון': "על המועמד לדעת לעבוד בסביבה לחוצה ולהיות בעל יכולות להוביל ארגונים"

צילום: יותם רונן

במכבי תל אביב התרגלו העונה לעזיבת בכירים במערכת. הכוכב ערן זהבי עזב לסין וגם אחד מעוזריו הבכירים של מיטש גולדהאר ששימש כמנכ"ל המועדון, מרטין ביין, התקדם ועזב לסנדרלנד מהפרמיירליג. כעת מתברר שהצהובים שזקוקים לאדם חדש שיאייש את התפקיד, לא פונים למקורבים בלבד ואף החליטו לפרסם מודעה לקהל הרחב עם דרישות התפקיד של המנכ"ל החדש. המודעה פורסמה באתר של החברה הבריטית 'אודגרס ברנדסטון'.

על פי המודעה, דרישות התפקיד כוללות עבודה מקרוב עם הבעלים מיטש גולדהאר ועזרה בבנייה וקידום הארגון, תוך כדי התנהלות עם דרגים בכירים בכדורגל האירופי. כמו כן, על המועמד להיות בקיא ביכולות ניהול, ניהול ספורטיבי ופיתוח מותג, על מנת שהארגון יממש את מלוא הפוטנציאל שלו. בנוסף, על המועמד לדעת לעבוד בסביבה לחוצה כמו בכל מועדון כדורגל גדול, ויהיה בעל יכולת להנחיל מוטיבציה ולהוביל קבוצות. המנכ"ל החדש ייצטרך כמובן לספק גם שירותים לאוהדים ויהיה בעל אחריות עסקית, כישורים מסחריים וניסיון מוכח בסיוע לארגונים גדולים.

עד מציאת המועמד החדש שייכנס לנעליים הגדולות של ביין, מנכ"ל עבר נוסף של המועדון, ג'ק אנגלידיס, צפוי לחזור לתקופה קצרה למכבי תל אביב על מנת לסייע זמנית.

עוד בנושא:

לפני מכבי תל אביב: ניצחון לקאיראט, ז'רקו מרקוביץ' נפצע
טל בן חיים: "אנחנו לא מחפשים יורש לזהבי ולא מרוצים מהתיקו"
מכבי תל אביב: "גמרו לבניון את הקריירה, אבל כאן אין עליו לחץ"

תיאור משרת עבודת המנכ"ל במכבי תל אביב. טוויטר, צילום מסך
המודעה שפורסמה באתר 'אודגרס גרנדסטון'/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully