וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.7: ג'אקריני חתם רשמית בנאפולי, פרנקו ואסקס בסביליה

קשר נבחרת איטליה עובר לבית חדש, שחקן פאלרמו עוזב לספרד תמורת 15 מיליון יורו. באנגליה טוענים שפוגבה קרוב מתמיד ליונייטד, קאנטה חתם רשמית בצ'לסי, גוואנגז'ו רוצה את חלוץ אוגסבורג

העברות

* אנגולו קאנטה חתם לחמש שנים בצ'לסי. לידיעה המלאה

* מידלסבורו החתימה את המגן אנטוניו ברגאן מוולנסיה. הספרדי בן ה-29 חתם לשלוש שנים בשורות העולה החדשה לפרמיירליג.

* רוי בירנס ההולנדי עבר מהרטה ברלין לרדינג וחתם לשלוש שנים.

* חואן סוניגה חתם בהשאלה לעונה אחת בווטפורד, כאשר לצרעות תהיה גם אופציה לרכוש את מגן נאפולי.

* גיז'רמה דוס סנטוס, קשרה של אודינזה, יושאל בעונה הקרובה לדפורטיבו לה קורוניה. קשרה של אודינזה. הברזילאי הגיע לאיטליה מקורינתיאס לפני שנתיים תמורת ארבעה וחצי מיליון יורו.

* עמנואלה ג'אקריני חתם רשמית בנאפולי לשלוש שנים. קבוצתו סנדרלנד תקבל תמורתו מיליון וחצי יורו, בעוד השחקן עצמו ירוויח 1.4 מיליון יורו לעונה.

* סביליה השלימה את רכישתו של פרנקו ואסקס. הקשר בן ה-27 סיכם את תנאיו ויחתום לחמש שנים במועדון הספרדי כשסכום ההעברה צפוי לנוע באיזור ה-15 מיליון יורו. המועדון הגיע לסיכום גם בנוגע לרכישת פאולו גאנסו, שחקנה של סאו פאולו, שבישל עשרה שערים בליגה הברזילאית בעונה החולפת. סכום ההעברה כ-9.5 מיליון יורו.

* ולנסיה ואספניול הגיעו לסיכום בנוגע להשאלת שחקן הכנף פבלו פיאטי. הארגנטינאי שיחק 21 משחקי ליגה בעונה החולפת במדי העטלפים, וכעת הוא מצטרף לאספניול שתוכל לרכוש אותו בסיום העונה.

שמועות

* ברצלונה וריאל מדריד ממשיכות לנהל מאבק עיקש על גבריאל ז'סוס, חלוצה של פלמייראס. על פי "האס" המדרידאי, המנהל הספורטיבי של הקבוצה הברזילאית נמצא בספרד וינהל מו"מ עם הענקיות של ספרד. המחיר המוערך של השחקן: 24 מיליון יורו

* באנגליה משוכנעים: פול פוגבה ישלים בשעות הקרובות את מעברו מיובנטוס למנצ'סטר יונייטד תמורת סכום עתק של 105 מיליון פאונד. קשר נבחרת צרפת צפוי לחתום לחמש שנים בקבוצה של ז'וזה מוריניו.

* אם המעבר אכן ייצא לפועל, יובנטוס מעוניינת לרכוש את נמניה מאטיץ' מצ'לסי כתחליף לפוגבה תמורת 18 מיליון יורו.

* חאמס רודריגס ימצא בקרוב קבוצה חדשה? קשר ריאל מדריד מבוקש במנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, פריס סן ז'רמן ואפילו ווסטהאם לוטשת אליו עיניים, כך מדווח ב'מארקה'. הבלאנקוס דורשים תמורתו 80 מיליון יורו, ודחו מספר הצעות על סך 60 מיליון שקיבלו עד כה.

* נשיא אינטר, אריק טוהיר אמר כי מאורו איקרדי אינו למכירה, למרות שלל השמועות על מעבר של הארגנטינאי: "היו הרבה דיבורים על כך אך אני רוצה להבהיר - איקרדי הוא נכנס חשוב מאוד עבורנו, הוא הקפטן שלנו והוא לא למכירה".

* לפי ה"קיקר" הגרמני, גוואנגז'ו R&F קבוצתו של ערן זהבי הציעה 7 מיליון יורו עבור ראול בובאדייה חלוצה של אוגסבורג, שציפתה להצעה גבוהה יותר ומסרבת בשלב זה לשחרר את החלוץ.

* על רקע רצונה של ווסטהאם להנחית בשורותיה את קרלוס באקה, באנגליה מדווחים כי ארסנל עשויה לבצע מחטף ולרכוש את החלוץ הקולומביאני תמורת 25 מיליון יורו.

* קרלוס טבס סירב להצעתה של ווסטהאם שהציעה לו משכורת שבועית של 150 אלף פאונד. על פי הדיווחים הוא יחתום במועדון עבר אחר שלו, קורינתיאנס הברזילאי.

* למרות דיווחים בימים האחרונים לפיהם ריאד מחרז יישאר בלסטר סיטי גם בעונה הקרובה, 'גרדיאן' טוען כי הוא סירב להצעתה של אלופה אנגליה לחוזה חדש וכי הוא מעוניין לעזוב.

* מנצ'סטר סיטי שוקלת את רכישתו של שוער פ.ס.וו איינדהובן, יורן זוט, תמורת שבעה מיליון יורו.

* ווסט ברומיץ' הציעה ללסטר תשעה מיליון יורו עבור בקשר ג'פרי שלופ.

* אלכס סונג, שהושאל בשנתיים האחרונות מברצלונה לווסטהאם, צפוי לחתום בימים הקרובים ברובין קאזאן.

שחקן בוקה ג'וניורס קרלוס טבס מאוכזב. AP
סירב לפטישים. טבס/AP

* אלברו ארבלואה, שסיים חוזה בתום שבע עונות בריאל מדריד והוא כעת שחקן חופשי, בדרך לחתום במילאן. המגן בן ה-33 יחתום לעונה עם אופתיה לאחת נוספת.

* טוטנהאם הצטרפה למירוץ אחר קשר מארסיי קווין נ'קודו, בו מעוניינות גם סביליה והמבורג. על פי ההערכות הצרפתי הצעיר צפוי לעלות בסביבות 15 מיליון יורו.

* שחקן לסטר סיטי דני דרינקווטר מעוניין לחתום על חוזה חדש בקבוצה. הקשר, לו חוזה לשנתיים נוספות, אמר: "אני לא ארדוף אחרי המועדון, זה תלוי בו לפנות אלי".

* אחיו הצעיר של רומלו, ג'ורדן לוקאקו, קרוב למעבר ללאציו, שתרכוש אותו מאוסטנד הבלגית תמורת שלושה מיליון יורו.

* 'דיילי סטאר' מדווח כי ההתאחדות האנגלית תראיין את מאמן בורנמות' אדי האו למשרת מאמן נבחרת אנגליה. בינתיים, על פי הדיווחים המועמד המוביל להחליף את סם אלרדייס בסנדרלנד אם ימונה למאמן אנגליה הוא דיוויד מויס.

* האם שני שחקני ריאל מדריד בדרך החוצה? בספרד מדווחים כי חולצותיהם של חסה ונאצ'ו הוסרו מהמדפים בחנות הקבוצה.

* ויאריאל מעוניינת בהחתמתו של מרקוס רוחו והוא עשוי לעבור ממנצ'סטר יונייטד בהשאלה.

* בספרד מדווחים שאלופת טורקיה, בשיקטאש, מעוניינת בבלמה של ברצלונה, ז'רמי מתיו, ומתכננת להציע עליו שבעה מיליון יורו.

* היכן יאמן רוברטו מנצ'יני בעונה הקרובה? האיטלקי שקשור לנבחרת אנגליה, כעת מבוקש גם בנבחרת רוסיה.

* 58 מיליון יורו - זה הסכום שאברטון מציעה על קאלידו קוליבאלי, בלמה של נאפולי, על פי דיווחים באיטליה. חוזהו של הסנגלי בן ה-25 מסתיים בקבוצה האיטלקית ב-2019.

דני דרינקווטר שחקן לסטר. GettyImages
רוצה לקשור את עתידו עם לסטר. דרינקווטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully