וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגולו קאנטה חתם לחמש שנים בצ'לסי: "מתאים באופן מושלם לקונטה"

הקשר הצרפתי שהגיע ללסטר תמורת 5.5 מיליון יורו בקיץ שעבר נמכר לבלוז תמורת 35 מיליון יורו ויהיה הרכש השני אחרי בטשואי: "כל כך שמח, זו היתה הזדמנות טובה מכדי לסרב לה"

אנגולו קאנטה שחקן לסטר. GettyImages
שדרוג רציני. קאנטה/GettyImages

עסקת העברתו של אנגולו קאנטה מלסטר סיטי לצ'לסי נסגרה היום (שבת), כששני המועדונים הגיעו לסיכום על העברתו של הקשר הצרפתי, שחתם אצל הבלוז לחמש שנים כאשר האלופה תקבל עבורו 35 מיליון יורו.

"אני כל כך שמח שחתמתי באחד המועדונים הגדולים באירופה. זה חלום שמתגשם עבורי", אמר קאנטה. "ההזדמנות לעבוד עם אנטוניו קונטה, מאמן מבריק, וכמה מהשחקנים הטובים בעולם, היתה טובה מכדי לסרב לה. העונה הראשונה שלי באנגליה היתה מאוד מיוחדת ואני מקווה לרשום הצלחה גדולה עוד יותר בצ'לסי. אני כבר מחכה לפגוש את החברים החדשים שלי לקבוצה ולחוות הצלחה מרובה".

המנהל הטכני של המועדון מייקל אמנאלו הוסיף: "אנגולו הוא החתמה פנטסטית ואנחנו מאושרים להביא שחקנים כל כך מוכשר למועדון. הוא מתאים באופן מושלם לפילוסופיה של אנטוניו קונטה וסגנון הכדורגל שהוא רוצה לשחק. אין לנו ספק שמדובר בתוספת גדולה".

מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה מוצג. רויטרס
שילוב מעניין. קונטה/רויטרס

מאז ההפסד של נבחרת צרפת לפורטוגל בגמר יורו 2016, הקשר העביר מסר ברור לראשי האלופה האנגלית כי הוא אינו מעוניין להמשיך כאשר צ'לסי הייתה האופציה המועדפת עליו. קלאודיו ראניירי סיפר ביום חמישי: "הצענו לקאנטה חוזה חדש עוד לפני היורו, אבל אני יודע שיש עניין גדול סביבו. ההחלטה נמצאת בידיים שלו". הקשר בחר לדחות את ההצעה להצטרף ליובנטוס, ארסנל וריאל מדריד שחיזרו אחריו בקיץ האחרון, ולעזוב את השועלים בשונה מג'יימי ורדי, שיוביל את לסטר גם בעונה הבאה בצוותא עם ריאד מחרז.

קאנטה נחשב לאחת המטרות הבכירות של אנטוניו קונטה, שכבר הספיק להחתים את מישי בטשואי. האיטלקי הבהיר במסיבת העיתונאים בה הוצג כי מלבד החלוץ והקשר הצרפתי, הוא מעוניין בעוד שני שחקני רכש. עבור לסטר מדובר באובדן גדול כאשר קאנטה היה ללא ספק אחד מהגורמים המרכזיים בדרך לתואר הסנסציוני בעונה הקודמת. הקשר, שהגיע תמורת 5.5 מיליון יורו מקאן ב-2015, נמכר בסכום שיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully