וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמת ססאר מנדיונדו? היכן אתם אורנטל בודן ודויד קלמן?

המאמן הספרדי כבר לא ממש מאמן והאחיין שלו חתם במילואים של טולדו. היהלומים מהלאומית כבר מזמן רחוקים ולאן התגלגל רוברטו סאנצ'ס? לקראת יציאת הפועל תל אביב למחנה האימונים בשבוע הבא, חזרנו לבדוק מה קרה לכל הכישרונות שיצאו עם האדומים למחנה בעונה שעברה

יותם רונן

לפני קצת יותר משנה, שחקני ואנשי הפועל תל אביב התעלמו באלגנטיות מהחום המעיק של יולי, לבשו חליפות והמריאו למחנה אימונים בגרמניה. במתחם חודורוב דיברו אז על "הפועל תל אביב החדשה" ועל סגל מגוון שנבנה עם הרבה מחשבה. בעוד כמה ימים האדומים שוב ייצאו למחנה אימונים, הפעם בפולין. ואין זמן יותר טוב מזה לחזור שנה אחורה, לחלק מהשחקנים (והמאמן) שהחתימו דרכון כנציגי הפועל תל אביב.

סגל הפועל תל אביב מחנה אימון 2015. צילום מסך מתוך האתר הרשמי של הפועל תל אביב, צילום מסך
הסגל למחנה האימון 2015/צילום מסך, צילום מסך מתוך האתר הרשמי של הפועל תל אביב

הצוות

ססאר מנדיונדו - המאמן, האסטרטג, יד ימינו של לואיס אראגונס. אוי כמה שמענו את השם "לואיס אראגונס" באותם ימין. פוטר אחרי שלושה משחקי גביע הטוטו ושני מחזורי ליגה. העבודה בהפועל תל אביב הייתה האחרונה שלו בכדורגל בינתיים.

ניר אפרתי - קודם מתפקיד של סקאוט לסוג של יועץ מקצועי לבעלים אמיר כבירי. בתקשורת שמו נקשר פעמים רבות כאחד מהאחראים המרכזיים לשחקני הרכש הלא מוצלחים. לאחרונה חזר לתפקיד של סקאוט.

עדי קריספין - יועד לשמש כמנהל המקצועי של הקבוצה, עזב עוד לפני פתיחת העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עזב ביחד עם הסיפורים על אראגונס/ברני ארדוב

ההחתמות

דויד קלמן - בלם שצבר 11 הופעות בנבחרת הצעירה של הונגריה והוחתם כשחקן עם עתיד מזהיר. אפילו לא יצא למחנה האימון ושוחרר מהפועל תל אביב באוגוסט אחרי שגם נבחן בבני יהודה ולא הותיר רושם חיובי. באוקטובר חתם בפקשי מהליגה הבכירה בהונגריה. שיחק בפעם הראשונה והאחרונה בתבוסה 5:0 לפרנצוורוש ולאחר מכן אפילו לא נכלל בסגל. לפני כשבועיים הושאל לבקסצ'אבה מהליגה השנייה במולדתו.

קלאודיו בומבה - היה אמור להיות ה-אס של הפועל תל אביב ב-ה' הידיעה. אחד מהכישרונות הגדולים ברומניה, מי שהאדומים קיוו לקבל עבורו ממש עכשיו הצעות של מיליונים אחרי טורניר יורו מוצלח. חלומות לחוד ומציאות לחוד. הציג יכולת מאכזבת לאורך מרבית העונה והיום הפועל תל אביב נואשת להיפטר מהחוזה שלו.

דודו ביטון - הגיע אחרי חצי עונת השאלה מסטנדרד ליאז', ובתום מו"מ מתיש לשחרורו מהקבוצה הבלגית ללא תמורה. "ללא תמורה" אין שתי מילים שפחות או יותר יכולות גם לתאר את התרומה שלו בחצי העונה בה שיחק במדים האדומים עד שהושאל להפועל כפר סבא. זכורה בעיקר החמצה מדהימה שלו ושל ליביו אנטל באצטדיון לויטה. היום הוא שוב בסגל, לפחות בינתיים.

מיחאי פינטילי - משחקני הרכש הבודדים שהיוו הצלחה יחסית. היה בין המובילים בליגת העל בחילוצי כדור, נעזר בניסיון הרב שלו וגילה הרבה אינטליגנציה. בינואר עשה הכול כדי לעזוב לסטיאווה בוקרשט ולבסוף קיבל את מבוקשו.

אורנטל ג'יימס בודן, הפועל תל אביב. מגד גוזני
תמונה למזכרת. אורנטל בודן/מגד גוזני

הנבחנים

רוברטו סאנצ'ס - שחקן כנף שהגיע על תקן נבחן אחרי ששיחק אצל ססאר מנדיונדו בטורחון. היה אחד מארבעה נבחנים שיצאו עם הקבוצה למחנה אימון, אבל שוחרר אחריו. חתם בסן פרננדו מהליגה הרביעית ונבחר לשחקן חודש אוקטובר.

ויקטור מנדיונדו - בהפועל תל אביב סיפרו על בלם נבחן בשם ויקטור לופס גונסאלס, אלא שחיפוש מהיר באינטרנט העלה שהוא מכונה ויקטור מנדיונדו. אחרי בירור קל התברר שמדובר בלא אחר מאחיינו של המאמן ססאר מנדיונדו. לפני שנחת במתחם חודורוב, הספיק לשחק בליגת האלופות לנוער עם אתלטיקו מדריד. אחרי מחנה האימונים והשחרור מהמדים האדומים, חתם בקבוצת המילואים של טולדו מהליגה הרביעית בספרד.

ג'יימס אורנטל בודן - משך את תשומת הלב בזכות גובהו (1.91 מטר) ורעמת השיער שלו. בהפועל תל אביב דובר על החתמה והשאלה לקבוצה אחרת, שם יושבח ויחזור למתחם חודורוב. יצא למחנה האימון בגרמניה, אבל שוחרר בהמשך. נבחן בהפועל עכו בגביע הטוטו, נשלח לדרכו וחזר הביתה להונדורס, שם הוא משחק בקבוצת מרתון.

פאבלו סוארס - אבדו עקבותיו המקצועיים. בדף הפייסבוק שלו קשה למצוא אזכורים לקבוצה בה הוא שיחק לאחרונה.

2: נבחנים הפועל תל אביב, רוברטו סאנצ'ס (ימין), פאבלו סוארס (מרכז), ויקטור מנדיונדו לופס (שמאל). מגד גוזני
תכף ממריאים. מימין לשמאל: רוברטו סאנצ'ס, פאבלו סוארס, ויקטור מנדיונדו/מגד גוזני

ה"יהלומים" מהליגה הלאומית

גיא גומברג - אחד מהשחקנים שהצוות המקצועי של הפועל תל אביב "גילה" בליגה הלאומית. שיחק 25 דקות בגביע הטוטו נגד מכבי תל אביב, ראה את הגב של טל בן חיים ולא חזר יותר לכר הדשא. בינואר שוחרר וחתם בבית"ר תל אביב רמלה.

בן אלגרבלי - עוד שחקן ש"התגלה" בליגה הלאומית, אחד מאלו שהפועל תל אביב גם שילמה עליהם (דמי השבחה להפועל באר שבע). שיחק 180 דקות בשני המשחקים הראשונים של העונה ואיבד את מקומו אחרי העזיבה של ססאר מנדיונדו. עבר בינואר לבני יהודה ולאחרונה חתם בהפועל כפר סבא.

עומרי שקל - כמה רצו בהפועל תל אביב שהשחקן שגדל במכבי תל אביב ולא קיבל בה הזדמנות, יהפוך לכוכב דווקא במדים האדומים. הגיע אחרי עונה נהדרת בהפועל ראשון לציון, אבל התקשה לעמוד בקצב של ליגת העל. קיבל כמה הזדמנויות מגיא לוי, אבל לא הרבה יותר. בינואר עבר בהשאלה למכבי הרצליה.

איסו לינגאנה - כיכב בהפועל רמת גן והגיע כפוטנציאל להפוך לקשר אחורי דומיננטי. שיחק לא מעט, אבל היה רחוק מאוד מלעמוד בציפיות ובינואר הושאל למכבי נתניה. לאחרונה חזר להפועל תל אביב והושאל מיידית להפועל אשקלון.

בלם הפועל תל אביב, בן אלגרבלי. יוסי ציפקיס
עזבו בינואר. שקל, אלגרבלי וגומברג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully