וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א בוחנת את אחיינו של מנדיונדו, ששיחק בנוער של אתלטיקו

ויקטור מנדיונדו, ששותף בעונה שעברה בחמישה משחקי ליגת האלופות לנוער במדי הקבוצה ממדריד, עשוי להצטרף כהשקעה לעתיד ולהיות מושאל. הפועל תל אביב: "הוא לא ישחק אצלנו העונה"

יותם רונן

מאמן הפועל תל אביב, ססאר מנדיונדו, בחן בתקופה האחרונה שלושה שחקנים ספרדים ולוואלה ספורט נודע שאחד מהם היה לא אחר מאשר האחיין שלו, ויקטור מנדיונדו. האדומים אמנם פרסמו ששמו של אחד מהנבחנים הוא ויקטור לופס, אבל מתברר שבספרד אותו ויקטור לופס גונסאלס מוכר גם בשם ויקטור מנדיונדו.

חשוב לציין שהבלם בן ה-19 שכמו דודו, אימץ את השם מנדיונדו, שותף בעונה שעברה בחמישה משחקים של אתלטיקו מדריד בליגת האלופות לנוער. בין היתר שיחק 90 דקות במשחקים מול יובנטוס וארסנל, שניהם הסתיימו בניצחונות של אתלטיקו.

שחקן שני מתוך שלושת הספרדים שנבחן בקבוצה היה רוברטו סאנצ'ס, ששיחק תחת מנדיונדו מקבוצת טורחון מהליגה הרביעית בספרד. בכל מקרה, בהפועל תל אביב טענו היום שהשחקנים הספרדים לא ישחקן בקבוצה וגם אם אחד מהם יחתום, זה יהיה למטרת השקעה עתידית.

מהפועל תל אביב נמסר היום: "השחקן הוא אמנם אחיינו של המאמן והוא הגיע כשחקן חופשי מקבוצת הנוער של אתלטיקו מדריד. הוא נחשב לשחקן בעל פוטנציאל והגיע במטרה לבדוק האם למועדון יש אפשרות להשאילו לקבוצה אחרת. בכל אופן הוא לא ישחק העונה בהפועל תל אביב תחת ססאר מנדיונדו".

ויקטור מנדיונדו, נבחן הפועל תל אביב. יותם רונן
ויקטור מנדיונדו באימון הפתיחה של הפועל תל אביב/יותם רונן

הפועל תל אביב ביקרה באנדרטה

שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי, אנשי המנהלה וההנהלה הנמצאים במחנה האימון בברלין, עברו אחר צהריים מלא משמעות וניצלו את הזמן החופשי שניתן להם לביקור חשוב באנדרטה האייקונית לזכר יהודי אירופה שנרצחו בשואה, הממוקמת במרכז ברלין.

הקבוצה קיבלה הדרכה והסברים על האנדרטה ועל יהדות ברלין וגרמניה בתקופת מלחמת העולם השנייה ועד היום, על ידי תמר ונדב, המפעילים סיורים מגוונים בעברית בעיר, עם התמקדות באתרים להם זיקה ומשמעות היסטורית חשובה בסיפור השואה והעם היהודי.

השוער אריאל הרוש אמר בתום הביקור: "זה מרגש מאוד להיות במקום כזה ולראות שדווקא בעיר הזו יודעים לזכור ולכבד ולא שוכחים מה שהיה. ההיסטוריה מלמדת אותנו היטב שאסור לתת לגזענות ולשנאת החינם להרים ראש וצריך להתייחס בכבוד לכל אדם באשר הוא אדם".

אלון אפק, סמנכ"ל הפיתוח העסקי ומנהל הקבוצה הוסיף: "חשוב לנו מאוד לצד ההתעסקות המקצועית להשקיע גם בערכים ולהוות דוגמא. בניגוד לניסיונות השונים לפגוע בדימוי המועדון אנחנו מחויבים מאוד לנושא ולא במקרה הגענו לכאן היום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הנוער של אתלטיקו מדריד, ויקטור מנדיונדו (שמאל) מול שחקן הנוער של ארסנל, טיירל רובינסון. GettyImages
ומול ארסנל בליגת האלופות לנוער בעונה שעברה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully