וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ולפורט יפתח מול אומוניה ניקוסיה, ורד או מויאל יעלו בקישור

14.7.2016 / 18:15

ההולנדי יעלה ב-11 במוקדמות הליגה האירופית (20:00, ספורט2), משען החליט שלא לשחק בשל בעיות עם החוזה ועשוי לעבור להפועל אשקלון. בן שמעון: "בבית אנחנו צריכים לנצח"

עריכת וידאו: מתן חדד

מגן בית"ר ירושלים, שניר משען, שתורגל במשך כל השבוע בהרכב ואמור היה לפתוח מול אומוניה ניקוסיה, החליט לנטוש את אימון הקבוצה בסיומו ולא לקחת חלק במשחק. הסיבה: בית"ר ירושלים לא חתמה על חוזהו ולכן הוא אינו מבוטח במקרה של פציעה. יש לציין שעוז ראלי וטל בנש עדיין אינם מוכנים לשחק ולא נרשמו בסגל, ומי שאמור לפתוח במקומו יהיה דוד קלטינס או אבישי כהן. בכל מקרה, על פי ההערכות משען אמור היה לקבל הודעה לחפש קבוצה לאחר המשחקים מול הקפריסאים ונראה שהוא סיים את דרכו במועדון. הפועל אשקלון עשויה לקלוטו.

בנוגע לשחקני הרכש. הסיכום שהושג בין הצדדים הוא כי בנש יושאל לעונה הקרובה, כשלקבוצה תהיה אופציית רכישה ואפשרות להחתיתו לשנתיים נוספות, בדיוק כפי שעשתה עם שלומי אזולאי מול ראשון לציון לפני כשנתיים. בנש ביקש את החולצה מספר 16, כאשר בימים הקרובים ייבדקו במועדון האם המספר פנוי והשחקן יקבל אותו. עוז ראלי ילבש את החולצה מספר 27. כעת בבית"ר יתמקדו בחיפוש אחר מגן שמאלי זר ושחקן התקפה משמעותי. ראלי אגב, נרשם להתמודדות מול ניקוסיה כשחקן האחרון ברשימה, אך לא יהיה בסגל מכיוון שהוא עדיין אינו בכושר מלא.

עוד בנושא:

טל בנש סיכם לשנתיים בבית"ר ירושלים, עידן ורד עשוי לפתוח
בית"ר ירושלים: המגן הימני אדם קארן-ספרשטיין ינחת למבחנים

איתי שכטר, טל כחילה שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יחגגו בסיום המשחק? כחילה ושכטר/ברני ארדוב

ההפתעה אתמול באימון הייתה תרגולו של עידן ורד בהרכב הפותח. ורד החל להיכנס לכושר בהדרגה והוא עדיין צריך זמן, חסוס רואדה ייעדר בעקבות החזרת ובבית"ר ינסו להכשירו לגומלין, טל כחילה יפתח במקומו. ארסיניו ולפורט צפוי לפתוח.

מבחינת המאמן רן בן שמעון, גם שמעון אבוחצירה, שנראה טוב באימונים, הוא אופציה לקראת החלק השני של המשחק. אבוחצירה מפתיע מבחינת רמת העבודה שלו באימונים, ולא נראה עליו שלא שיחק כבר שנה. יחד עם זאת במועדון יודעים כי לחלוץ ייקח זמן לקבל את החדות והביטחון, ובשלב זה לא בונים עליו כשחקן הרכב.

בבית"ר מודעים ליכולות הגבוהות של החלק הקדמי של ניקוסיה, והמאמן רן בן שמעון התייחס למספר דגשים בשל העובדה ששער חוץ של היריבה עשוי להשפיע משמעותית על הכרעת ההתמודדות. שחקנים בקבוצה סיכמו אתמול את יחסי הכוחות ואמרו: "בבית צריך לנצח, אבל אין ספק שמבחינת סגל הם טובים יותר, צריך לעבור אותם עם משחק חכם וכמה שפחות טעויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully