וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האליל מישראל, הקילר הגדול": גוואנגז'ו לא נרגעת מערן זהבי

אחרי ההצגה בגביע, שכללה שלושער ב-19 דקות, האתר הרשמי של הקבוצה שפע מחמאות לכוכב הישראלי: "הוא הדהים את האוהדים. למזלנו, יש לנו עכשיו את זהבי, הוא כל כך יעיל. האיש הנכון עבורנו"

SNTV

טירוף ערן זהבי בגוואנגז'ו מסרב להירגע. אתמול (רביעי), הכוכב הישראלי החדש סיפק עוד הצגה בסין, כאשר עלה מהספסל בהפסקה וכבש שלושער ענק תוך 19 דקות בלבד, בין הדקה ה-63 ל-82, כדי לסדר לקבוצתו גוואנגז'ו R&F ניצחון 0:3 מוחץ ברבע גמר הגביע הסיני על הביי החזקה, שאומנם עלתה בעיקר עם שחקנים מחליפים, אך נראתה חסרת אונים לחלוטין מול זהבי.

מיד עם סיום המשחק, תקשורת הספורט בסין החלה להשתפך על השחקן ולחפש את המחמאות המתאימות ביותר עבור היכולת של זהבי, שבשלוש הופעות במדי גוואנגז'ו, אשר בכולן הוא נכנס למגרש רק במחצית השנייה, כבר הספיק לכבוש ארבעה שערים. גם האתר הרשמי של הקבוצה לא נותר אדיש להופעה של מספר 25 בכחול והרוב המכריע של ידיעת סיכום המשחק התמקדה בו.

עוד בנושא:

לא עוצר: ערן זהבי נכנס כמחליף וכבש שלושער לזכות גוואנגז'ו R&F
בגוואנגז'ו מתמוגגים, זהבי: "ערב מדהים, המשפחה נתנה אנרגיות"

ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F. טוויטר, צילום מסך
מחורר רשתות גם בסין. זהבי/צילום מסך, טוויטר

"הוא הדהים את אוהדי R&F תוך דקות ספורות ונצץ פעם נוספת. האליל מישראל הפציץ שלושער ופירק את היריבה. הקלף הכי חשוב שלנו, זהבי, לא עלה בהרכב גם הפעם ואין ספק כי המאמן סטויקוביץ' מנסה לשמור על החלוץ שלו ולתת לו להיכנס לאט לאט לכושר, על מנת שיוכל לפתוח בהרכב בקביעות. במחצית הראשונה לא הצלחנו למצוא את הרשת, אבל למזלנו, יש לנו עכשיו את זהבי! הקילר הגדול עלה מהספסל ולא אכזב לרגע עם שלושער ענק. הוא כל כך יעיל, מצאנו את האיש הנכון עבורנו!".

כל חמש השאלות לאחר המשחק שהופנו לעבר המאמן סטויקוביץ' באתר הרשמי נגעו לזהבי והסרבי אמר: "אחרי שהוא כבש את השני, רציתי שנשיג עוד אחד והוא עשה זאת. ההחלטה לתת לו לשחק רק 45 הייתה חכמה, הוא עוד לא מוכן לגמרי. הקצב במחצית הראשונה היה קצת איטי ואחרי שזהבי עלה מהספסל, הוא הרים אותו. נראה מה יהיה במשחק הבא והאם הוא יפתח".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully