וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגוואנגז'ו מתמוגגים, זהבי: "ערב מדהים, המשפחה נתנה אנרגיות"

הישראלי ממשיך להרשים את התקשורת הסינית, שכבר קושרת לו כתרים: "שנים שלא היה כאן שחקן ששינה קבוצה מקצה לקצה כל כך מהר. המספרים הדמיוניים שרשם במכבי תל אביב ממש לא היו מקריים"

SNTV

ערן זהבי כובש גם את הליגה הסינית. הישראלי כבש היום (רביעי) שלושער מרשים והוביל את גוואנגז'ו R&F ל-0:3 מרשים על הביי במשחקו השלישי בלבד בקבוצתו החדשה. למרות שעדיין לא פתח בהרכב ועל אף העובדה שהוא עדיין בכושר משחק חלקי, זהבי שוב נתן אימפקט מיידי כשנכנס כמחליף במחצית. בדקה ה-63 הוא הרשית עם בעיטה חזקה ברגל ימין לחיבורים מתוך הרחבה, כעבור 17 דקות הוא השלים צמד עם עוד בעיטה חזקה, הפעם ברגל שמאל ובדקה ה-82 חתם הצגה גדולה עם פנדל מוצלח. בסופו של המשחק זהבי נראה חוגג עם בנו על כר הדשא והוענק לו תואר השחקן המצטיין של המשחק על ידי הטלוויזיה הסינית.

זהבי כתב באינסטגרם לאחר המשחק: "ערב מדהים, תודה רבה לכולם. אין כמו תמיכה מהמשפחה ברגעים כאלה. אוהב אתכם".

ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F. טוויטר, צילום מסך
אפקט מיידי. זהבי/צילום מסך, טוויטר

בסך הכל מאזן השערים של זהבי עומד על ארבעה ומאז הצטרפותו גוואנגז'ו R&F, שקרטעה בתחתית, לא איבדה נקודות. בסין, כצפוי, מתלהבים במיוחד מההצלחה המיידית. "זהבי השמיד את הביי תוך 19 דקות", קראה הכותרת באתר Superliga China. "מהרגע שהוא נכנס למגרש היה ברור שזה היום שלו. נכון לעכשיו, זהבי נראה כמו הרכש הכי טוב של הליגה הסינית בתקופה האחרונה, אולי אפילו בשנה האחרונה. מסתבר שהמספרים הדמיוניים שלו ממכבי תל אביב לא היו מקריים ושהמומנטום האדיר שלו נמשך גם בגוואנג'זו, למרות שהוא עדיין לא 100 אחוז מבחינה פיזית".

העיתואי ייקסין לי צייץ "זהבי נכנס במחצית השנייה וכבש שלושער. איזו החתמה", בעוד שעיתונאי אחר כתב "זהבי שחקן סנסציוני, שנים שלא היה כאן שחקן ששינה קבוצה כל כך מהר".

מאמן גוואנגז'ו דראגן סטויקוביץ' החמיא לזהבי: "הוא משחק בשביל החברים שלו ורק הניצחון חשוב לו, לפני המשחק הוא אמר לי שהוא יכול לשחק 45 דקות. לקראת המשחק הבא כבר נדע אם הוא יוכל לפתוח ב-11.הוא עדיין לא הגיע לשיא כושרו, אני רוצה לתת לו עוד כמה ימים ולא ללחוץ עליו". בתקשורת נכתב ש"אם ככה הוא נראה כשהוא משחק מחצית אחת, מעניין מה יקרה כשיפתח בהרכב".

ביום שבת (14:35) תארח גוואנגז'ו את טיאנג'ין טדה למפגש ישיר בין שתי קבוצות שלהן יש 22 נקודות במרכז הטבלה הסינית. משחק הגומלין מול הביי ייערך בעוד שבועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully