וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא הליגה הספרדית: "מסי הוא לא פושע, חשוב להמתין להחלטה הסופית"

חאבייר טבאס העניק תמיכה לכוכבי ברצלונה: "שוחחתי עם לאו ואני שמח שהוא נשאר כאן. חשוב ששחקן ברמתו של ניימאר הגיע לספרד, אין סיבה לתקוף אותו". ארגונים רבים דורשים מהאלופה: "הפסיקי את קמפיין התמיכה במסי"

רויטרס

בווידאו: שחקני ברצלונה חוגגים

קיץ לא פשוט עבר על כוכבי ברצלונה. ליאונל מסי הפסיד בגמר הקופה אמריקה מול צ'ילה, פרש ממדי האלביסלסטה והסעיר אומה שלמה, שפתחה בקמפיין חסר תקדים על מנת להחזירו. מלבד הבעיות בארגנטינה, גם בספרד לא מעניקים לפרעוש מנוחה כאשר פרשת המיסים שלו ושל אביו בעקבות השימוש בזכויות התדמית שלו מאיימות על ריצוי זמן בבית הכלא, שעשוי להיות מומר בקנס כספי גבוה. אך גם הצלע השלישית של MSN יעדיף להשאיר את קיץ 2016 מאחוריו. ניימאר ספג ביקורת קשה על הכישלון של נבחרת ברזיל בקופה אמריקה, חרף העובדה שלא נכלל בסגל של דונגה, כאשר חקירת המס סביב העברתו לברצלונה ב-2013 עדיין לא קיבלה את החותמת הסופית.

היום (רביעי) בחר נשיא ההתאחדות הספרדית, חאבייר טבאס, להעניק התייחסות ראשונה למצבם של צמד כוכבי ברצלונה: "שוחחתי עם לאו בתקופה האחרונה. מסי הוא לא פושע, אמרתי את זה פעמים רבות, אני שמח שהוא נשאר איתנו בליגה וישחק עבור ברצלונה בעונה הבאה. חשוב לעשות את הדבר הנכון ולהמתין לסיום הדיונים בבית המשפט כדי לקבל החלטה סופית בנושא".

עוד בנושא:
הרכש השלישי: לוקא דין חתם בברצלונה
חלון בשיגעון: חבר חדש לגריזמן בחוד אתלטיקו מדריד
בבאיירן מינכן כבר מחכים בקוצר רוח לכוכב יורו 2016

ליאונל מסי, ניימאר שחקני ברצלונה. AP
תמיכה מכיוון בלתי צפוי. מסי וניימאר/AP

ומה לגבי ניימאר? "הדבר החשוב ביותר לגביו הוא ששחקן ברמתו נמצא בליגה הספרדית. אני בטוח שהדברים לגביו יסתדרו בהקדם האפשרי, הרי הוא לא אשם בכול מה שקרה ואין שום סיבה לתקוף אותו. גם מבחינת הליגה חשוב שהשחקנים הטובים ביותר בעולם משחקים בה. הם הפנים של הליגה יחד עם ריאל ואתלטיקו מדריד. יש לכולנו זכות שכול השחקנים הטובים בעולם משחקים בליגה אחת, במועדונים הגדולים בתבל ומעניקים לכולנו כזו שמחה".

הדברים של טבאס נחשבים למפתיעים עבור מרבית הפרשנים הספרדים בעיקר בשל אהדתו הברורה לריאל מדריד. כזכור, התובעת במשפטו של הפרעוש מרתה סילבה דל פוארטה שימשה בעבר כבעלת תפקיד אצל הבלאנקוס ואף עובדת באחת החברות בבעלותו של פלורטינו פרס.

בתוך כך, ברחבי הרשת יש מספר ארגונים הלוחצים על ראשי ברצלונה להפסיק את הקמפיין התמיכה במסי #TodosSomosMessi. "מדובר בקמפיין שגוי, הנוגד את ערכי הספורט. יש להפסיק אותו בצורה מיידית, לא ייתכן שמועדון גדול יסכים לתמוך בצורה כול כך ברורה בשחקן שלא התנהג כשורה", נכתב. יש כאלה שאף הרחיקו לכת ותקפו: "האם אלו הערכים אותם בברצלונה רוצים לקדם?".

נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו. רויטרס
יעצור את הקמפיין? ברתומאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully