וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.7: חיזוק צרפתי לאתלטיקו מדריד, וולפסבורג במגעים עם בנזמה

גריזמן דחה את פ.ס.ז', גמיירו סיכם אצל סימאונה והזאבים מקווים להשלים את עסקת צירופו של חלוץ ריאל. היגואין קיבל הצעה מטורפת, קפטן סיטי בדרך לטורקיה, ארסנל וצ'לסי נאבקות על מאנולס

באדיבות ערוץ 20

בווידאו: הניצחון של הפועל באר שבע על שריף

העברות

* רכש נוסף לברצלונה: לוקא דין, המגן השמאלי ששיחק ברומא בעונה שעברה, נרכש מפריס סן ז'רמן קבוצו תמורת 16.5 מיליון יורו. דין חתם לחמש שנים בקבוצה. לידיעה המלאה.

* מונאקו הודיעה על החתמתו לעונה אחת של מורגן דה סאנטיס, שוערה האיטלקי של רומא.

* ווסטהאם החתימה את חלוצה בן ה-20 של מנצ'סטר יונייטד, אשלי פלטצ'ר לארבע שנים.

* אייבר ממשיכה להתחזק. הקבוצה המפתיעה של העונה הקודמת הודיעה על צירופו של בבה. החלוץ חתם לארבע שנים.

* גראנדה צרפה את קשר ארסנל ג'ון טוראל לעונה אחת. הספרדי הצעיר גדל בברצלונה וינסה להוכיח לתותחנים כי מקומו בקבוצה הבוגרת.

* נוריץ' החתימה את הקשר הספרדי, סרג'י קאנוס. השחקן בן ה-19 נרכש מליברפול תמורת 2.5 מיליון ליש"ט.

* ריאל בטיס החתימה את אנטוניו סנבריה מרומא תמורת שבעה מיליון יורו. בשבועות האחרונים פורסם כי הוא היה קרוב דווקא לטוטנהאם, אך בסופו של דבר המועדון הספרדי החתים את החלוץ בן ה-20 שהושאל במהלך העונה החולפת לספורטינג חיחון.

* החלוץ הוותיק מילאן בארוש חתם בסלובן ליברץ.

* פורטו הודיעה על צירופו של אלכס טלס. המגן, ששיחק באינטר בעונה הקודמת, חתם לחמש שנים עם סעיף שחרור בסך 40 מיליון יורו.

שמועות

* סוכנו של אנטואן גריזמן ביטל את השמועות אודות סיום דרכו של החלוץ באתלטיקו מדריד: "פריס סן ז'רמן רוצה אותו, אך השחקן רוצה להישאר בספרד". הקבוצה של דייגו סימאונה הגיע להבנות עם קווין גמיירו כאשר רק הסיכום עם סביליה מפריד בין הצדדים.

* בסין לא עוצרים. הביי, שנכנעה לערן זהבי בשבוע האחרון פעמיים, העבירה הצעה חסרת תקדים לגונסאלו היגואין בדמות 800 אלף יורו לשבוע. שזה 3,400,000 שקל בשבוע. חלוץ נאפולי נמצא גם על הכוונת של ארסנל, שמציעה את אוליבייה ז'ירו וסכומי כסף כדי להביא את הארגנטינאי ללונדון. סוכנו של הצרפתי הבהיר כי ז'ירו ישמח להגיע לסגנית אלופת איטליה.

* בצל הדיווחים על כך שאנגולו קאנטה סגר בצ'לסי, לסטר סיטי מוכנה להציע לו חוזה משופר ומשכורת של 100 אלף יורו בשבוע, על מנת לפתות אותו להשאר.

* גם ז'וזה מוריניו ממתין להתפתחויות בעניינו של קאנטה, שכן רכישתו על ידי אנטוניו קונטה עשויה לסלול את דרכו של ססק פברגאס למנצ'סטר יונייטד.

* בנוסף לכך, קונטה מסרב לוותר על רכישותו של ראג'ה נאינגולן מרומא ומוסיף להתעניין בקשרי פורטוגל ז'ואאו מריו ואנדרה גומס.

* האם הסוף לסאגה של הקיץ בפרמיירליג קרוב? 'גארדיאן' טוען כי ג'ון סטונס הודיע לאברטון כי הוא מעוניין לעבור למנצ'סטר סיטי ולשחק תחת פפ גווארדיולה.

* גווארדיולה מוכן למכור את אלכסנדר קולארוב ופבלו סבאלטה, אך לא לפני שיחתים לפחות שני שחקני הגנה במקומם.

* בלם ליברפול מרטין שקרטל נחת בטורקיה, עבר את הבדיקות הרפואיות וצפוי לחתום רשמית בפנרבחצ'ה בקרוב.

* ב'מארקה' מדווחים שיובנטוס מעוניינת בארדה טוראן. קשרה של ברצלונה חווה עונת בכורה בינונית בקאמפ נואו, ובספרד טוענים שהגברת הזקנה מעוניינת בו כתחליף אפשרי לפול פוגבה. היא מוכנה להציע עליו 24 מיליון יורו.

גונסאלו היגואין, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
מבוקש. היגואין/GettyImages

* באנגליה מדווחים שריאל מדריד ויובנטוס מעוניינות בשחקנה של מנצ'סטר יונייטד, ממפיס דפאיי. עתידו של ההולנדי עדיין לא בדיוק ברור תחת ז'וזה מוריניו, ופורסם כי הגברת הזקנה כבר הציעה עליו 17 מיליון ליש"ט.

* פיטר קראוץ' ורפא בניטס, האיחוד? 'מירור' מדווח שהחלוץ האנגלי עשוי להצטרף לניוקאסל מליגת המשנה, אותה מאמן הספרדי.

* ווסטאהם וקריסטל פאלאס רוצות לרכוש את חלוץ ליברפול כריסטיאן בנטקה, אך נרתעו מהדרישה הכספית עליו - 32.5 מיליון יורו.

* חשבתם שיכולתו הגבוהה של הקשר הצרפתי מוסא סיסוקו במהלך היורו תגרור התעניינות רבה בו? על פי 'דיילי סטאר' ווסט ברומיץ' היא הקבוצה היחידה שפנתה לניוקאסל בקשר אליו עד כה.

* ג'ורדון אייב עומד להפוך להחתמה היקרה ביותר בתולדות בורנמות'. הקשר בן ה-20 יגיע מליברפול תמורת 15 מיליון יורו ויחתום לארבע שנים, כאשר על פי הדיווחים העסקה תסגר ביממה הקרובה.

* יורגן קלופ הודיע למריו באלוטלי כי הוא לא בתוכניות וכי עליו לעזוב את ליברפול, אליה חזר הקיץ מהשאלה. המועמדות לקלוט את החלוץ: סמפדוריה וקרוטונה האיטלקיות והליגה הסינית.

* באיטליה מדווחים שלאציו בדרך להחתים את שחקנה של ברצלונה, אדריאנו. הברזילאי נמצא על הכוונת של האיטלקים כבר זמן רב וכעת מפורסם כי הקטאלנים יקבלו תמורתו שני מיליון יורו.

כריסטיאן בנטקה שחקן ליברפול מאוכזב. Christopher Lee, GettyImages
בינתיים בליברפול. בנטקה/GettyImages, Christopher Lee

* נבחרת אנגליה עדיין מחפשת מאמן חדש אחרי עזיבתו של רוי הודג'סון, ומאמן סנדלרלנד סם אלרדייס כבר התראיין למשרה בביתו של סגן יו"ר ההתאחדות האנגלית דיוויד גיל.

* מידלסבורו ממשיכה במאמצים להתחזק וסימנה עוד שתי מטרות. העולה החדשה לפרמיירליג פתחה במגעים עם צמד שחקני ולנסיה: אנטוניו בראגן ואלברו נגרדו. המגן צפוי לחתום לשלוש שנים, החלוץ יושאל לעונה אחת עם אופציית רכישה.

* יובנטוס הציבה תג מחיר של 25 מיליון יורו עבור מריו למינה. סטוק סיטי נחשבת למחזרת הבכירה אחרי הקשר, שמיעט לשחק אצל הגברת הזקנה. למינה נרכש בתחילת הקיץ תמורת 9.5 מיליון יורו.

* בשיקטאש ממשיכה לפעול בניסיונות להתחזק לקראת שלב הבתים של ליגת האלופות. האלופה פתחה במגעים עם וינסנט קומפאני, שלא נכלל בתוכניות של פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי.

* "ספורט": תומאס ורמאלן מבוקש על ידי ווסטהאם, לצערם של הפטישים בלם ברצלונה מעוניין לשוב לארסנל.

* באיטליה בטוחים כי קוסטאס מאנולס הוא המטרה הבכירה של ארסן ונגר. הבלם היווני של רומא מבוקש גם על ידי צ'לסי, אך בארסנל מוכנים להציע עבורו 30 מיליון יורו. עדיין אצל התותחנים, הנהלת ליון הבהירה לוונגר כי אלכסנדר לקאזט אינו למכירה.

* האם קארים בנזמה בדרך החוצה מריאל מדריד? בגרמניה מדווחים כי וולפסבורג פתחה במגעים עם סוכנו של הצרפתי כאשר גם יובנטוס עוקבת בקשב.

* עוד שחקן שעשוי לעזוב את הבלאנקוס הוא נאצ'ו. סוכנו של הבלם/מגן הגיע לרומא כדי לנהל משא ומתן עם הג'יאלורוסי.

* סביליה וריאל בטיס נאבקות זו בזו על שירותיו של בנג'מין סטמבולי. הקשר, שהתקשה להטביע חותם בפ.ס.ז', צפוי לעזוב את עיר האורות.

* חלוצה של אינטר, מאורו איקרדי, ממשיך לספק כותרות וכעת הסוכנת שלו טוענת כי יובנטוס הציעה לאינטר 50 מיליון יורו כדי לרכוש את השחקן. גם אתלטיקו מדריד, ארסנל, רומא ונאפולי מעוניינות בו".

תומאס ורמאלן שחקן ברצלונה. GettyImages
מפלרטט עם האקסית. ורמאלן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully