וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו ייפגש עם ראשי סמפדוריה בנוגע לעתידו במועדון

השחקן הוותיק צפוי להתדיין בקרוב עם הנשיא מאסימו פררו כאשר הוא מעוניין להשאר, אך בהנהלה רוצים שיעזוב. החלוץ אמר: "אני עובד קשה ויודע שאני יכול להועיל לקבוצה"

אנטוניו קסאנו שחקן סמפדוריה. GettyImages
"יכול לסייע בקידום שחקנים צעירים". קסאנו/GettyImages

האם אנטוניו קסאנו ימשיך בסמפדוריה בעונה הבאה? אחד השחקנים הצבעוניים והמוכשרים בעשור האחרון באיטליה, נמצא בבעיה כאשר נשיא המועדון, מאסימו פררו, אינו מעוניין שהחלוץ ימשיך בקבוצה. החלוץ עצמו כן רוצה להישאר, אך פררו אמר בכלי התקשורת לאחרונה: "אנטוניו העריך את העובדה שהחזרנו אותו ונתנו לו הזדמנות אך אני חושב שזה הזמן להמשיך הלאה. הוא אלוף אמיתי ואני אוהב אותו, אבל אני רוצה לראות חברה צעירים יותר על המגרש".

על פי הדיווחים, קסאנו וראשי המועדון צפויים להפגש בימים הקרובים על מנת לפתור את הנושא. החוזה של השחקן מסתיים בעוד שנה ובקבוצה רוצים להציע לו חבילת פיצויים, אותה הוא לא מעוניין לקבל. קסאנו אמר בימים האחרונים: "אני יודע שאהיה בן 34 עכשיו וזו הסיבה שאני מתאמן חזק. יש דברים שאינך יכול לעשות בגיל 30 כמו בגיל 20 אבל אני אני עובד קשה באימוני קדם העונה ונמצא בכושר. אמרתי לראשי המועדון שאני יכול להועיל לקבוצה ולסייע בקידום שחקנים צעירים. אני רוצה לשחק, אך אני גם רוצה שזה יגיע לי".

קסאנו ערך 14 הופעות בליגה האיטלקית בעונה החולפת בהן כבש שני שערים ובישל עוד חמישה לזכות סמפדוריה. בעבר שיחק ברומא, פארמה, מילאן, אינטר וריאל מדריד. בנבחרת איטליה הוא כבש 10 שערים ב-39 הופעות.

עוד בנושא:
פיאניץ' הוצג ביובנטוס: "אני גאה ללכת בעקבות אלילי זידאן
מרסלו ביילסה: "כל הדברים שהובטחו לי מהנהלת לאציו לא קוימו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully