וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניץ' הוצג ביובנטוס: "אני גאה ללכת בעקבות אלילי זידאן"

הקשר הבוסני, שעבר מרומא תמורת 32 מיליון יורו, הוצג בקבוצתו החדשה: "אני כאן כדי להשיג מטרות גדולות". על הבעיטות החופשיות שלו אמר: "עבדתי עם מומחה בנושא כמו שעשה ז'וניניו"

מיראלם פיאניץ' שחקן יובנטוס (שמאל) עם בפה מארוטה המנהל המקצועי. אתר יובנטוס, אתר רשמי
פיאניץ' עם המדים החדשים/אתר רשמי, אתר יובנטוס

קשר נבחרת בוסניה מיראלם פיאניץ' השלים היום (שלישי) את מעברו מרומא ליובנטוס כשהוצג במועדון החדש שלו. הקשר בן ה-26, שנמכר תמורת 32 מיליון יורו, חתם לחמש שנים אצל הדאבליסטית האיטלקית והתראיין לראשונה בקבוצתו החדשה.

פיאניץ' אמר: "אני כאן כדי לעשות את המעט שלי עבור הקבוצה ולהשיג מטרות גדולות. קבוצה כמו יובנטוס תמיד רוצה לנצח כל יריבה בכל תחרות. לזכות באליפות שישית ברציפות יכול להיות הישג נהדר והיסטוריה מחודשת. אני מקווה שאוכל לתרום לקבוצה להגיע לשם. קיבלתי הרבה הודעות תמיכה וכולם גרמו לי להרגיש כמו בבית. זו קבוצה מגובשת מאוד ואני מקווה שאוכל לעזור לחבריי לקבוצה. יש לנו הרבה שחקנים טובים, אבל הכוח של יובנטוס בשנים האחרונות היה ברוח הקבוצתית שלה".

מיראלם פיאניץ', שחקן רומא, חוגג. רויטרס
"כאן כדי לעשות את המעט שלי". פיאניץ'/רויטרס

על ההשוואות בינו לבין פירלו אמר פיאניץ': "אני חושב שסגנון המשחק שלנו קצת שונה. פירלו היה הקשר הטוב ביותר בליגה האיטלקית והראה את האיכויות שלו בכל מקום בו שיחק. אני מקווה שאוכל להצליח כמוהו. עבדתי עם מומחה בנוגע לבעיטות החופשיות שלי, כמו שעשה ז'וניניו כשהיה בליון, אבל לכל שחקן יש טכניקה שונה.

"אני מנסה לשכלל את שלי ולהיות הכי מסוכן שאפשר כי המשחקים לפעמים מוכרעים על ידי בעיטות חופשיות. אשמח מאוד לחזור לאולימפיקו לפני המשחק מול האקסית רומא. ביליתי שם חמש שנים נהדרות וזה יהיה משחק מיוחד מאוד בשבילי. לא היה קל לעזוב את רומא, אבל אני משוכנע שיובנטוס היא הקבוצה בשבילי. בעונה שעברה לבשתי את החולצה מספר 15, אבל היא כבר תפוסה כאן. לכן אלבש את החולצה מספר 5. האליל שלי זינדין זידאן לבש את החולצה הזו ואני גאה מאוד ללכת בעקבותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully