וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אף פעם לא שמעתי מאלירן עטר שהוא רוצה לעזוב"

13.7.2016 / 16:35

מאמן הירוקים דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול נומה קאליו (חמישי, 20:00, ספורט1) והתייחס לסאגת החלוץ: "היו עניינים כספיים אך כעת הכל בסדר". לגבי לויטה שצפוי לפתוח: "סומכים עליו"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מכבי חיפה קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש שייערך מחר (20:00, ספורט1) מול נומה קאליו האסטונית במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. רוני לוי ושוער הקבוצה, אוהד לויטה, התייחסו למשחק ולעובדה שהאסטונים נמצאים כבר בעיצומה של הליגה המקומית. המאמן התייחס גם לסגל הקבוצה ולסאגת אלירן עטר שהעסיקה את המועדון במהלך התקופה האחרונה.

מבחינת הרכב הקבוצה, על פי ההערכות, פיראס מוגרבי, גילי ורמוט וניקיטה רוקאביציה יפתחו בחלק הקדמי, בעוד אוברניאק, קגלמאכר ולביא עשויים להיות השלישייה במרכז השדה. מי שייעדרו מהמשחק הם גליינור פלט, אלירן עטר, דקל קינן ועטאא ג'אבר. במועדון מעריכים כי קשר מכבי תל אביב, שלומי אזולאי, ייצטרף רשמית עד מחר לאחר שחלה התקדמות עמו במשא ומתן. בנוסף, הקבוצה מעוניינת לצרף קשר אחורי ישראלי או זר.

עוד בנושא:

מכבי חיפה מחפשת גם קשר אחורי. תשחרר את אחד הזרים?
מכבי חיפה: התקדמות משמעותית בעסקת העברת אזולאי ממכבי תל אביב
אלירן עטר ירוויח 300 אלף דולר: "מרגיש שמכבי חיפה זה המקום הנכון בשבילי"

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"יש במועדון גישה רצינית ואנרגיות חיוביות". רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

מאמן הקבוצה, רוני לוי, התייחס לסגל הקבוצה ודיבר לקראת המשחק: "אנחנו נמצאים בתהליך של בניית קבוצה לעונה שלמה, אלה השלבים הראשונים של העונה ויש לנו עוד הרבה עבודה. מחר יש לנו משחק חשוב מאוד ונגיע עם הסגל שיש לנו שהוא טוב מאוד ואיתו נתכונן למשחק. אנחנו מאוד שמחים לחזור לאירופה, הייתי שם בתור שחקן וזו חוויה בלתי רגילה, בעיקר עם הקהל שליווה אותנו בצורה מדהימה. זה נכון שהקבוצה היריבה נמצאת בעיצומה של הליגה, גם ראיתי אותם משחקים והם היו טובים מאוד. זו קבוצה מאורגנת וטקטית אך אנחנו מסוגלים וצריכים לעבור. אנו לא חושבים על אופציה אחרת חוץ מלעבור לשלב הבא".

"כרגע אלו השלבים הראשונים של העונה, אני חושב שיש תהליך טוב בקבוצה וכמאמן יכול להעיד שאנחנו עובדים כבר חודש ימים עם גישה טובה ורצינית. יש במועדון אנרגיות חיוביות ואווירה טובה בחדר ההלבשה. אנחנו רוצים להשתפר מבחינת איכות ואני חושב שאנחנו בכיוון מצוין".

בנוגע לשחקנים החסרים ולגבי השוער אוהד לויטה שצפוי לפתוח, אמר המאמן: "אוהד הוא שוער מנוסה מאוד. הוא שיחק בארץ ובחו"ל וזו העונה השלישית שלו במועדון. בכל משחק שקראנו לו לדגל הוא עשה עבודה מצוינת. הוא בחור רציני ואנחנו סומכים עליו. בנוגע לחוסרים בסגל - תמיד יהיו בעיות של פציעות. אנחנו רוצים להתחזק, אך כרגע זה הסגל שיש לנו ונעשה הכל כדי להשיג תוצאה טובה. בדרך כלל במשחקים ראשונים קשה להיות בקצב שאתה רוצה, אך זה מה שיש לרשותנו ונעשה את המיטב".

המאמן נשאל גם לגבי אלירן עטר ואמר: "משיחות שהיו לי עם השחקן, אף פעם לא שמעתי אותו אומר שהוא רוצה לעזוב. היה ויכוח בנושא הכספי אך הדברים הסתדרו, השחקן חתם ומבחינתי הכל בסדר. לא ראיתי משהו אחר אפילו לרגע אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
שחקני מכבי חיפה באימון/ברני ארדוב

לגבי הבעיות בחלק האחורי והרכש החדש: "קגלמאכר הוא שחקן טוב מאוד. מעבר לזה הוא גם בחור מנוסה ודומיננטי בחדר ההלבשה. לגבי התפקוד שלו, הוא שיחק כקשר אחורי, מגן ימני ובלם, אני לא חושב שיש בזו בעיה אלא יתרון. לגבי מגן שמאלי, אנחנו די קרובים למצוא את השחקן שאנחנו רוצים ואני מאמין שבימים הקרובים נתחזק בעמדה זו. בעוד שלושה שבועות הליגה תתחיל ונתחזק בדיוק איפה שצריך. חשוב לזכור שלא פשוט למצוא שחקנים טובים ומתאימים. אם נסתכל על הליגה הישראלית, כמה זרים הטביעו את חותמם? בודדים. אני לא רוצה לפגוע באף אחד אך אין המון אפשרויות, ואלו שכן יש תפוסות. חשוב שתהיה לנו קבוצה חזקה ושהשחקנים יבואו לידי ביטוי".

"בשנה שעברה היתה סיטואציה בעייתית והמצב היה אחר. במצבים כאלה, שחקנים ואנשי מקצוע נכנסים להתנהלות לא נכונה אך אין אחריות על בן אדם אחד. כרגע ממה שאני רואה, יש אנרגיה טובה ורצינות בקבוצה. בסופו של דבר קבוצה מנצחת היא קבוצה שמחה ואני מאוד מקווה שנהיה שם. המטרה שלנו היא להגיע לשלב הבתים באירופה אך אנחנו חושבים על כל שלב בפני עצמו. עומדת מולנו קבוצה טובה שנמצאת בעיצומה של הליגה, נצטרך לעבור אותם וננסה להגיע כמה שיותר רחוק. בכל מקרה, אני מקווה מאוד שהקהל יגיע מחר לתמוך בנו".

השוער אוהד לויטה, דיבר גם הוא לקראת המשחק: "כל הקריירה שיחקתי כשוער ראשון. הגעתי למכבי חיפה בתור שוער שני מתוך החלטה שקיבלתי כי ידעתי שאוכל לקדם את עצמי, עם מטרה להתקדם ולהיות השוער הראשון. אני מקבל אמון מרוני לוי ומגיורא אנטמן, וכרגע חובת ההוכחה עליי. אנחנו מתרכזים במשחק הראשון ועומדים מול קבוצה עם נמרצת עם שחקנים טובים. הם יעשו לנו חיים קשים ואנחנו מכינים את עצמנו".

הרכב משוער, מכבי חיפה: אוהד לויטה; אייל משומר, מארק ואליינטה, איאד אבו עביד, סאן מנחם; גארי קגלמאכר, נטע לביא, לודוביק אוברניאק, פיראס מוגרבי, גילי ורמוט; ניקיטה רוקאביציה.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ניקיטה רוקאביציה/ברני ארדוב

בניגוד למכבי חיפה, קאליו כבר נמצאת בעיצומה של העונה באסטוניה ואחרי 18 מחזורים היא במקום השלישי עם 40 נקודות, שתיים פחות מאינפונט המוליכה. במחזור האחרון היא דרסה 1:6 בחוץ את ראקברה טרבאס. מלך השערים של הקבוצה העונה הוא הקשר ארטיום דימיטרייב האסטוני, שכבש עד כה שישה שערים.

הרכב משוער, נומה קאליו: ויטאלי טלש, קארל מול, ז'ורז'ה רודריגס, מקסימיליאנו אוג'ה, אנדריי סידורנקוב, ינאר טומט, ארטיום דמיטרייב, רג'ינל אמבו אלידור, הידטושי וואקוי, אטאס פורייה, טרמו נמלו.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
רוני לוי באימון/ברני ארדוב
איאד אבו עביד שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
איאד אבו עביד/ברני ארדוב
גארי קגלמאכר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
קגלמאכר/ברני ארדוב
html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully