וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר ירוויח 300 אלף דולר: "מרגיש שמכבי חיפה זה המקום הנכון בשבילי"

12.7.2016 / 8:35

רק לפני שבועיים הוא רצה למכבי תל אביב, אבל אחרי ששכרו שודרג עטר מדבר אחרת ומאשר בהודעה רשמית: "שמח שאשחק במכבי חיפה בשלוש השנים הקרובות". הערכה: אזולאי יעבור השבוע, במועדון מאשרים: מו"מ עם ליברץ להשאלת אקפאי

ניב אהרונסון

אחרי סאגה לא פשוטה שהתנהלה בשבועות האחרונים בעניינו, מכבי חיפה יכולה לשים את העניין הזה מאחוריה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, עטר נשאר לאחר שדרוג בחוזהו הנוכחי וירוויח כ-300 אלף דולר בחוזה לשלוש שנים, במקום שנתיים שנותרו לו בחוזה. במכבי תל אביב הציעו לו חוזה לשנתיים בגובה 420 אלף דולר. עטר עצמו הודיע הבוקר (שלישי) הודעה באמצעות האתר הרשמי ואמר: "אני שמח מאוד להיות שייך למשפחת מכבי חיפה לשלוש העונות הקרובות. אני מרגיש שזה המקום הנכון בשבילי. התחברתי לקהל הנפלא הזה ולמועדון. מקווה ומאמין שנגיע להישגים יחד".

כזכור, ביום שישי נקבעה פגישה בין הצדדים לאחר שעטר דרש שדרוג מראשי המועדון ואלה ייפגשו איתו כדי לבצע את השדרוג ולהשאירו. אתמול סוכמו הפרטים עם נציגו אבי נימני והשחקן הודיע שהוא נשאר. "אפשר לומר שעטר נשאר כאן בזכות השדרוג, אבל זה לא השחקן הראשון שדורש לעזוב בגלל הצעה טובה יותר". על הביקורת סביב שדרוג החוזה ביחס לתפוקה שלו אמרו: "אם כל שחקן התקפה שלנו יבקיע 12 שערים בעונה בעונה פחות טובה, אפשר להיות רגועים".

השיחה עם נימני התמקדה גם בשלומי אזולאי. על מכבי תל אביב מופעל לחץ גדול לשחררו וההערכה היא שסגנית האלופה לא משחררת אותו בגלל העיתוי שבו הודיע המועדון על ההחלטה להשאיר את עטר. אתמול התברר שאזולאי לא המריא עם מכבי תל אביב לקזחסטן ונראה שישנה התקדמות בנוגע למעברו.

כפי שדיווחנו ביום שישי, מכבי חיפה עשויה להשאיל את הקשר הניגרי אובונג אקפאי לקבוצה הצ'כית סלובן ליברץ. בינתיים, מתברר כי אקפאי כבר נחת במחנה האימונים שלה ונבחן בשורותיה.

אלירן עטר, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
"לא השחקן הראשון שדורש לעזוב בגלל הצעה טובה יותר". עטר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully