וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: התקדמות משמעותית בעסקת העברת אזולאי ממכבי תל אביב

12.7.2016 / 16:07

השחקן הסכים להפחית בשכרו תמורת המעבר (215 אלף דולר ל-3 עונות) והודיע למכבי תל אביב על הסיכום עם שחר. גולדהאר נוטה לשחררו עד סוף השבוע, אבל לא מוכן לשחרר גם את בן הרוש

ניב אהרונסון

התקדמות משמעותית הושגה היום (שלישי) בשעות הצהריים בעסקת העברתו של שלומי אזולאי למכבי חיפה. הקשר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, הסכים להפחית משכרו בעונה הבאה (230 אלף דולר) וסיכם עם יעקב שחר על חוזה לשלוש שנים תמורת 215 אלף דולר לעונה. סוכנו אבי נימני שוחח עם מכבי תל אביב ודיווח להם על הסיכום הסופי. לוואלה ספורט נודע כי בעלי מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר שלח מסר לשחקן כי הוא נוטה לשחררו, אך ביקש להמתין לתשובה סופית שתגיע בימים הקרובים. בחיפה מקווים שאזולאי ישוחרר עד סוף השבוע ויוכל לחתום רשמית על החוזה החדש. גולדהאר הבהיר כי לא יסכים לשחרר שחקנים נוספים למכבי חיפה, כולל עומרי בן הרוש שבמועדון התעניינו בו לאחרונה.

לאור הסיכום עם אלירן עטר, במכבי חיפה ינסו לצרף עוד שחקן כנף אחד: עומר אצילי. בקרוב מאוד יתבררו הסכומים בעסקה, ובחיפה מקווים שיוכלו לצרף את שחקנה של בית"ר ירושלים למרות התחרות מצד מכבי תל אביב והעניין שגילתה בו גם הפועל באר שבע. רוני לוי רוצה לצרף מגן שמאלי זר ואולי עוד שחקן נוסף למרכז השדה.

בן כוואז שחקן הפועל כפר סבא (מימין) מול שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לחיפה. שלומי אזולאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully