וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשבר הלב: תמונות חדשות של פול גאסקוין, ששוב הגיע לתחתית הבאר

הצהובון הבריטי "הסאן" פרסם תמונות של כדורגלן העבר כשהוא יוצא מרכב כשלגופו חלוק בלבד. גאסקוין האלכוהליסט והמעורער כיכב בשלל פרשיות ושערוריות ב-20 השנים האחרונות

תמונות חדשות שהתפרסמו היום (שני) בצהובון הבריטי "הסאן" חושפות בפעם-המי-יודע-כמה את מצבו הגרוע של פול גאסקוין. הפעם כוכב העבר המתוסבך צולם יוצא מרכב כשלגופו חלוק בלבד, ככל הנראה בדרכו לקנות שתייה. גאזה נאבק לאורך שנים ארוכות באלכוהליזם והתמונות החדשות הן עוד שיא במסגרת שפל המדרגה אליו הוא הגיע.

בסוף השבוע דווח באנגליה ששחקן העבר המחונן אושפז בבית החולים אחרי שלושה ימים רצופים בהם הוזמנו לביתו ניידות משטרה ופרמדיקים. בפעמיים הראשונות הוא נבדק וקיבל טיפול במקום, אבל בפעם השלישית מצבו הגרוע הצריך אשפוז.

עוד בנושא:

עם רגל וחצי בקבר: השקיעה של פול גאסקוין
גאסקוין שוב אושפז, רדנאפ נרתם למען שיקומו

במרץ האחרון כדורגלן העבר צולם כשהוא שותת דם, מסריח מג'ין ומתקשה ללכת בעצמו. בגיל 49 מאחוריו קריירה גדולה, אבל גם למעלה מ-20 שנה של תקריות ופרשיות שנגזרו מבעיות נפשיות ואלכוהליזם. ב-2013 הוא אף התראיין ואמר: "חזרתי לשתות, אני מנסה למות".

גאסקוין גדל בניוקאסל ושיחק בהמשך גם בטוטנהאם, לאציו, ריינג'רס ואחרות. הוא לבש את מדי נבחרת אנגליה 57 פעמים ובסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90 נחשב לאחד מהכדורגלנים הצבעוניים שיש לעולם הכדורגל להציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully