וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ שלומי אזולאי חתם בעירוני קרית שמונה: "שמח לחזור למועדון היקר הזה"

11.7.2016 / 14:55

עוד רכש לקבוצה המתחדשת של שרצקי ואיוניר: חלוצה של בני סכנין בעונה החולפת חוזר לקדנציה נוספת בקבוצה עמה זכה באליפות. ייצא למחנה האימונים ביום שלישי. על הפנייה של קרית שמונה לאזולאי פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

שלומי אזולאי שחקן בני סכנין. יוסי ציפקיס
ברוך שובך. אזולאי/יוסי ציפקיס

שלומי אזולאי, חלוצה של בני סכנין בעונה החולפת, חתם היום (שני) בעירוני קרית שמונה. אזולאי ימריא עם הקבוצה ביום חמישי הקרוב למחנה האימונים בסלובקיה, אחרי שחתם לשלוש שנים במועדון. על הפנייה של קרית שמונה לאזולאי פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

"שמח ונרגש לחזור למועדון היקר הזה", אמר אזולאי. "מדובר במועדון שחוויתי בו רגעים מדהימים והיסטוריים. מועדון גדול שלקח כל תואר אפשרי בליגה הזו. אני מבטיח שאתן הכול כדי להחזיר את המועדון הזה למקום אליו הוא שייך - צמרת ליגת העל".

אזולאי כבש 14 שערים בעונה שעברה במדי בני סכנין ונחשב לדמות מוכרת בקרית שמונה, עמה זכה באליפות. הבעלים איזי שרצקי והמאמן מוטי איוניר סימנו אותו כמועמד מוביל.

עד עתה צירפה הקבוצה את שחקני ההגנה אורן ביטון, יוגב הזוהרוי והייטור הברזילאי, ואת שחקני הקישור אופיר קריאף, דידייה ברוסו ועידו דוידוב. השוער איתמר ניצן חזר מהשאלה, והחלוץ מאוריסיו הצטרף אף הוא לחלק הקדמי.

לפרסום הראשון בוואלה! ספורט: קרית שמונה פנתה לשלומי אזולאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully