וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה פנתה לשלומי אזולאי, האופציה על אוסטין אמוטו מומשה

20.5.2016 / 19:18

גישושים ראשוניים נעשו אצל חלוץ בני סכנין והצדדים צפויים להיפגש בקרוב. הניגרי אוסטין אמוטו ימשיך לשלוש שנים נוספות. גם שמו של שון גולדברג עלה כמועמד לחזק את הקבוצה בעונה הבאה

one

לאחר עונה מאכזבת, עירוני קרית שמונה בדרך לבצע לא מעט שינויים בסגל . מי שהוזכר כמועמד לחזור לקדנציה שנייה במועדון הוא החלוץ שלומי אזולאי. החלוץ בדרך לסיים עונה מוצלחת במדי בני סכנין, אך השחקן עדיין לא הגיע להסכמה בנוגע להארכת חוזהו, ומי שמביעה עניין לקלוט את אותו היא קרית שמונה, בה הוא שיחק בעונת 2011/12. אזולאי היה שותף לאליפות ההיסטורית של הקבוצה, וכבש באותה עונה שמנה שערים.

מי שכן יאייש את החוד בעונה הבאה הוא אחד משחקני הסגל הקיים, אוסטין אמוטו. לוואלה! ספורט נודע שבקבוצה מימשו את האופציה על החלוץ הניגרי, שכעת חתום לשלוש עונות נוספות. החוזה של אמוטו אמור היה להסתיים בתום העונה, אך איזי שרצקי החליט כי השחקן ימשיך.

שם נוסף שהועלה כאופציה לחיזוק הסגל הוא המגן השמאלי שון גולדברג. שחקנה של בני יהודה שגדל במכבי תל אביב, גילה העונה יכולת טובה במדי הכתומים, וכעת הוא מבוקש בצפון.

בינתיים, בקבוצה מחכים לראות מי יהיו אנשי הצוות המקצועי שהמאמן החדש מוטי איווניר ימנה לצידו, כשערן שדו יישאר מאמן הכושר, בעוד עוזר המאמן עשוי להיות גיל פישל, שאימן את קבוצת הנוער של בית"ר נס טוברוק.

שחקן עירוני קרית שמונה, אוסטין אמוטו. אדריאן הרבשטיין
ממשיך בצפון. אמוטו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully