וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומוניה ניקוסיה צפויה לשנות מערך, קלייטון יפתח נגד בית"ר

המאמן ג'ון קארבר ספג ביקורת על ה-4:4:2 איתו הקפריסאים הסתבכו מול בנאנטס החלשה. האנגלי יפתח עם הברזילאי הוותיק שהצטיין בשבוע שעבר. חריסטופי ייעדר, ברונו נשימנטו בסגל

ג'ון קארבר בימיו כמאמן ניוקאסל. GettyImages
התחלה לא פשוטה. קארבר/GettyImages

התקשורת הקפריסאית דוחקת במאמן אומוניה ניקוסיה, ג'ון קארבר, לשנות מערך לקראת שני המשחקים נגד בית"ר ירושלים. האנגלי בן ה-51 מונה בקיץ כבר סופג ביקורות בעקבות ההחלטה לשחק במערך 4:4:2 בצמד המשחקים נגד בנאנטס ירבאן. אומוניה הפסידה 1:0 בקפריסין, הסתבכה ועלתה שלב רק אחרי הארכה.

העיתונאים המקומיים טוענים שאחרי תקופה ארוכה בה הקבוצה שיחקה במערך 4:2:3:1, השחקנים עדיין לא הפנימו את שיטת המשחק של קארבר ומכאן הקשיים הבלתי צפויים נגד היריבה הארמנית החלשה. המאמן האנגלי ראה היטב את הקשיים של הקבוצה וייתכן מאוד שהוא ישנה מערך.

עוד בנושא:

משה דמאיו מונה למנכ"ל בית"ר ירושלים
המשימות הראשונות של משה דמאיו בבית"ר ירושלים

השינוי של קארבר עשוי להגיע גם בזכות העובדה שהקשר הוותיק קלייטון נכנס לכושר מלא ואמור לפתוח בטדי. קלייטון בן ה-33 נכנס כמחליף במשחק בקפריסים לפני כמה ימים ומיד גרם לשינוי, כשהוא מסיים את המשחק עם שער ובישול בהארכה.

מי שלא ישחק לפחות במשחק הראשון הוא שחקן הכנף דימיטריס חריסטופי שסובל מפציעה. לעומתו, שחקני הרכש ברונו נשימנטו (בלם), בלאטי טורה (קשר) ואריסטידיס סוילדיס (מגן שמאלי), עשויים לשחק אחרי שהספיקו להירשם. אגב סוילדיס, היווני שהגיע מ-א.א.ק אתונה, הוזכר לאחרונה כמועמד לבית"ר ירושלים.

אופ"א שיבצה את השופט הפולני מרצ'ין בורסקי לניהול המשחק הראשון בטדי.

שחקן פנאתינייקוס לשעבר, קלייטון. GettyImages
גרם לשינוי במשחק הקודם. קלייטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully