וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עמותת 'האדומים' תקים ועדה לבחינת המעבר לאצטדיון בבת ים

על פי הסכם עם המועדון, לעמותה יש זכות וטו בנוגע למעבר הקבוצה לכל אצטדיון שהוא לא בלומפילד. בהודעה נמסר: "מטרות הוועדה הן לבחון את המכרז להקמת האיצטדיון והמשמעויות שלו עבור המועדון"

צילום: אבי כהן, עריכה: מרום שפיצר

לאחר ההחלטה על אישור הקמת האצטדיון בבת ים, הוציא היום (ראשון) הוועד המנהל של עמותת "האדומים" הודעה בה בישר על הקמת ועדה מקצועית שתבחן את הפרויקט. לעמותת האוהדים של הפועל תל אביב קיים הסכם עם המועדון, האומר כי יש להם זכות וטו בנוגע למעבר לאצטדיון אחר, ולכן הודיעו על הקמת הועדה שתבחן את מעבר הקבוצה לבת ים.

הודעת העמותה: "בוועדה, אשר תציג מסקנותיה לחברי עמותת "האדומים", בישיבה מיוחדת בחודש ספטמבר הקרוב, יהיו חברים אוהדי הפועל ת"א בעלי רקע וניסיון בתחום הנדל"ן, הפיננסים, המשפטים וראיית החשבון".

"בוועדה יכהנו חמישה אוהדי הפועל וחברי עמותה: רו"ח יעקב קפלן ששימש בעבר כמנכ"ל ויה ארקדיה ומשמש כיום כיו"ר קיבוץ גבעת ברנר, מר נועם ברנדר חבר הוועד המנהל של העמותה והמנכ"ל אינדקס נדל"ן, מר יורם קדם המשמש כמנכ"ל תדהר נכסים, מר גיל הוד לשעבר מנכ"ל הראל השקעות ומר גלעד אינדיצקי סטודנט בתכנית מצטיינים לממשל של המרכז הבינתחומי".

"העמותה החליטה על הקמת הוועדה לאור העובדה כי היא מחזיקה בזכות וטו למעבר של המועדון לשחק באיצטדיון אחר מחוץ לבלומפילד. מטרות הוועדה הן לבחון את המכרז להקמת האיצטדיון והמשמעויות שלו עבור הפועל ת"א, בדיקת היתכנות הקמת הפרויקט ע"י מחזיק זכויות הניהול, ניתוח כלכלי של כדאיות הפרויקט מבחינת הפועל ת"א והגדרת מערכת היחסים הרצויה בין החברה הזוכה במכרז לבין המועדון לרבות הזכויות הפיננסיות והמשפטיות".

יושב ראש העמותה, אסף וולף, ציין: "אני גאה שהקמנו ועדה מקצועית אשר תבחן את כל המשמעויות ותביא לידי אוהדי הפועל חברי העמותה דו"ח ברור לגבי האיצטדיון. על סמך המסקנות הללו נוכל לקבל בסופו של דבר את ההחלטה. הבשורות האחרונות על תשלום השכר לעובדים ולשחקנים ועל החתמות השחקנים מעודדות אותנו. אם זאת, ברור שעל המועדון לעמוד בהתחייבויותיו ולשלם במלואו את שכר העובדים ולהפסיק את העיכובים בו. חייבים להסיק מסקנות ממה שקרה בחודשים האחרונים והפתרון הוא הקמת דירקטוריון פעיל בחברת הראל אחזקות שהיא הבעלים של המועדון".

עוד בנושא:

שוינפלד: "מכבי תל אביב? לא רציתי ללכת לאיבוד בקבוצה עם סגל כזה"
הפועל תל אביב: רוסלן רוטאן נחת בישראל, בקבוצה מעריכים שיחתום
הפועל תל אביב: שוינפלד נחת בישראל, גיא אסולין שוחרר מהסגל

אמיר כבירי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
רוצה לעבור לבת ים? אמיר כבירי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully