וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רוסלן רוטאן נחת בישראל, בקבוצה מעריכים שיחתום

החתמה נוצצת לאדומים? הקשר האוקראיני בן 34 שכבש בגמר הליגה האירופית ב-2015 ונכלל בסגל נבחרתו ליורו הנוכחי נמצא במו"מ מתקדם עם האדומים. אמור להגיע בהעברה חופשית ולחתום לשנתיים

צילום: אבי כהן, עריכה: מרום שפיצר

הקשר האוקראיני הוותיק רוסלן רוטאן במשא ומתן עם הפועל תל אביב ועשוי לחתום בקבוצה. קשר דנייפרופטרובסק ונבחרת אוקראינה בן ה-34 כבר נחת בארץ והוא במשא ומתן מתקדם עם האדומים. בהפועל תל אביב מעריכים שיחתום במועדון ויהיה לרכש הרביעי של הקבוצה, אולם עדיין פערים קטנים מפרידים בין הצדדים. רוטאן אמור להגיע בהעברה חופשית ואם הצדדים יסכימו על התנאים הוא צפוי לחתום לשנתיים.

רומאן, שגדל במחלקת הנוער של דנייפרופטרובסק, שיחק בקבוצה הבוגרת בין 1999 ו-2005, אז עבר לדינמו קייב. אחרי שלוש עונות בשורות קבוצת הפאר האוקראינית שב לדנייפרו, ואף כבש בגמר הליגה האירופית במאי 2015, בהפסד 3:2 לסביליה. בנבחרת אוקראינה רשם לא פחות מ-86 הופעות וכבש שבעה שערים. ביורו האחרון נכלל בסגל נבחרתו ואף השלים 90 דקות בהפסד 1:0 לפולין.

לוקאס וינטרה בן ה-34 שהגיע בעונה שעברה עדיין לא מצא קבוצה והוא נמצא תחת חוזה בהפועל תל אביב, כמו גם קלאדיו בומבה ואנטל השייכים למועדון וצפויים לחזור לאימוני הקבוצה. לשניים עדיין יש חוזה במועדון האדום ועלותם היא מעל לארבעה מיליון שקל בעונה. בהפועל תל אביב מקווים למכור את הרומנים או להשאילם במקרה הגרוע.

רוסלן רוטאן שחקן דניפרו מסובב כדור חופשי מעל שחקני סביליה. GettyImages
רזומה עשיר. רוטאן מבקיע מול סביליה/GettyImages
שחקן נבחרת אוקראינה רוסלן רוטאן. GettyImages
ומשחק ביורו הנוכחי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully