וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוינפלד: "מכבי תל אביב? לא רציתי ללכת לאיבוד בקבוצה עם סגל כזה"

חלוץ הפועל תל אביב סיפר מדוע בחר במתחם חודורוב: "מכבי מועדון גדול, אבל הייתי חייב ללכת לקבוצה בה אקבל דקות משחק". האמריקאי הוסיף: "לפעמים אני רוצה לשתות בירה במסעדה, ואנשים באים ומעירים לי". האדומים מעריכים שרוסלן רוטאן האוקראיני יחתום בקרוב

צילום: אבי כהן, עריכה: מרום שפיצר

"מכבי תל אביב זה מועדון גדול, אבל לא רציתי ללכת לאיבוד שוב בקבוצה שיש לה חלוץ של מיליון דולר. הייתי חייב ללכת לקבוצה בה אוכל לקבל דקות משחק והחתימה בהפועל תל אביב הייתה ההחלטה הכי טובה שקיבלתי". כך סיפר ארון שוינפלד בראיון בארה"ב, בנוגע להחלטה שלו לחתום בינואר האחרון בקבוצה ממתחם חודורוב.

שוינפלד שמרבה להתראיין בארה"ב על החוויות שלו מישראל, סיפר על הדרבי הראשון בו כבש שער, דיבר על הדרך שהובילה אותו לליגת העל הישראלית והוסיף: "כאמריקאי, לפעמים אני אוהב לשתות בירה בזמן שאני אוכל ארוחת ערב. אבל לפעמים אנשים בתל אביב רואים שאני שותה בירה, ניגשים אלי ואומרים לי 'זה לא בסדר'. גם כשאני מסתובב בסופרמרקט כולם באים ורוצים להגיש משהו. החיים בתל אביב? ידעתי שהיא עיר גדולה, אבל לא ידעתי איזו איכות חיים יש בה. לא ידעתי שכל כך קל להסתדר בה גם בלי לדבר עברית".

שוינפלד נחת השבוע בישראל והצטרף לאימוני הפועל תל אביב באיחור של יום. מי שעשוי להצטרף אליו בקרוב הוא הקשר האוקראיני הוותיק רוסלן רוטאן, שמנהל מו"מ עם האדומים וכבר נמצא בישראל. בהפועל תל אביב מעריכים שהשחקן בן ה-34 יחתום ויהיה הרכש הרביעי של הקבוצה, אולם עדיין יש פערים קטנים בין הצדדים. רוטאן אמור להגיע בהעברה חופשית ואם הצדדים יסכימו על התנאים הוא צפוי לחתום לשנתיים.

רוטאן שגדל במחלקת הנוער של דנייפרופטרובסק, שיחק בקבוצה הבוגרת בין 1999 ו-2005, אז עבר לדינמו קייב. אחרי שלוש עונות בשורות קבוצת הפאר האוקראינית שב לדנייפרו, ואף כבש בגמר הליגה האירופית במאי 2015, בהפסד 3:2 לסביליה. בנבחרת אוקראינה רשם לא פחות מ-86 הופעות וכבש שבעה שערים. ביורו האחרון נכלל בסגל נבחרתו ואף השלים 90 דקות בהפסד 1:0 לפולין.

עוד בנושא:

רוסלן רוטאן נחת בישראל ומנהל מו"מ עם הפועל תל אביב
שוינפלד נחת בישראל, גיא אסולין שוחרר מסגל הפועל תל אביב

רוסלן רוטאן, שחקן דנייפרופטרובסק. GettyImages
קריירה עשירה. רוטאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully