וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובעת במשפטו של ליאונל מסי: דירקטורית לשעבר בהנהלת ריאל מדריד

בברצלונה טוענים ל"ציד מכשפות" נגד הפרעוש וחשפו את הקשר העסקי בין דל פוארטה לפלורנטינו פרס. על פי 'מארקה' הקבוצה החליטה למכור את טוראן. דיווח: "בית המשפט לא ירשיע את ניימאר"

רויטרס

בווידאו: חגיגות האליפות של ברצלונה

התסבוכת המשפטית של ליאונל מסי ממשיכה להעסיק את ראשי ברצלונה. בשורות האלופה הספרדית השיקו אמש (שבת) קמפיין תמיכה בפרעוש, שזכה לביקורת רבה ברחבי הרשת. בספרד עדיין מחכים למוצא פיו של מסי, שעדיין נופש באיי הבהמה עם משפחתו ועדיין לא העניק התייחסות לדרישה של בית המשפט בנוגע לעונשו כמו גם לניסיונות להחזירו אל נבחרת ארגנטינה גם אחרי ההחלטה חרארדו מרטינו.

היום בחרה הצלע השלישית של MSN, ניימאר, להעניק התייחסות ראשונה להחלטת הפרישה של הפרעוש: "לאו הוא לא רק חבר טוב שלי, אלא האליל שלי. תמיד אעניק לו תמיכה ואכבד כל החלטה שלו. לטעמי, כדורגל ללא מסי הוא לא כדורגל. יהיה קשה לי לדמיין את ארגנטינה בלעדיו, זה בלתי נתפס. מי שאוהב את מה שמסי עושה עבור ברצלונה בטוח מבין כמה הוא חשוב לאלביסלסטה. אני לא יכול לדמיין בכלל מה עובר לו בראש או מה יהיה בעתיד".

קפטן ברזיל גם התייחס להארכת חוזהו: "זה נכון שהיו המון הצעות, גם מפריס סן ז'רמן, אבל תמיד הבהרתי את הרצון שלי להישאר כאן. אני מאושר על ההסכם החדש עם בארסה. לרגע לא חשבתי לעזוב, המועדון הביע את הרצון שלו בהישארות שלי כאן ואני הסכמתי לשדרג את החוזה".

עוד בנושא:
חיים שכאלה: מדור הקליפים מתכונן לגמר היורו
המנטליסט: דידייה דשאן הצליח לאחד את נבחרת צרפת
העברות בעולם, 10.7: מאטה עשוי להגיע ליובנטוס כחלק מעסקת פוגבה

ניימאר שחקן ברצלונה (למעלה) חוגג עם לואיס סוארס. רויטרס
שמח להישאר. ניימאר/רויטרס

בתוך כך, בספרד מדווחים כי בבית המשפט בחרו שלא להעמיד את ניימאר ואביו לדין בעקבות ההעברה לברצלונה ב-2013. השופט הסביר כי מדובר באי סדרים בסכומי ההעברה, אך הבהיר: "מדובר במשפט אזרחי רגיל, אין שום דבר פלילי בנוגע למשפחת ניימאר". המשמעות היא כי האשמה הכבדה תיפול על נשיא ברצלונה לשעבר סנדרו רוסיי והנשיא המכהן ג'וזף מריה ברתומאו. ההערכה של בית המשפט כי סכום ההעברה עומד על 84 מיליון יורו ולא 57 מיליון יורו כפי שדווח המועדון ב-2013.

בנוגע לפרשת מסי, בקטאלוניה טוענים כי מדובר ב"ציד מכשפות" אחרי הפרעוש כאשר התובעת במשפטו של הארגנטינאי היא מרתה סילבה דל פוארטה, שנחשבת לאחת החברות הקרובות של נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. "התובע מטעם רשות המיסים הבהיר לכולם כי מסי חף מפשע, אך דה לה פוראטה התעקשה כי לאו יגיע לתת תצהיר מול בית המשפט".

איקר קסיאס, דויד וייה, צ'אבי אלונסו ורפאל נדאל ביצעו את אותה העבירה: אי תשלום בעקבות שימוש בזכויות תדמית, אך במקרה של כול אחד מהם המשפט הסתיים בקנס ללא דרישה של הרשויות בריצוי זמן בבית הסוהר. קסיאס היה השחקן ששילם את הסכום הגבוה ביותר, 6 מיליון יורו. גם ז'וזה מוריניו נאלץ לעמוד מול בית המשפט הספרדי ובמקרה שלו שילם קנס כבד בנוסף לתשלומי ריבית. דל פורארטה שימשה כחברת דריקטוריון של ריאל בין השנים 2000-2006, ועובדת במקביל בחברה Sacyr השייכת לפרס ונחשבת לאחת מחברות הבנייה המובילות בספרד.

ליאונל מסי ביציאה מבית המשפט. AP
פרס רודף אחריו? מסי/AP

בנושא אחר, 'מארקה' הספרדי מדווח כי ברצלונה החליטה לנסות למכור את ארדה טוראן, שנה אחת בלבד לאחר שהגיע למועדון תמורת 40 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד, אפילו אם מכירתו תהיה כרוכה בהפסד כספי.

טוראן בן ה-29, שנאלץ לשבת חצי שנה ביציע בשל איסור ההעברות של הקטאלנים לפני ששיחק לראשונה בקבוצה, לא הצליח לעמוד בציפיות ולא השתלב. כמו כן, הוא אף לא הרשים במדי טורקיה ביורו הנוכחי, כאשר הנבחרת הודחה כבר בשלב הבתים והקפטן ספג שריקות בוז מהקהל הטורקי. למרות כל זאת, טוראן דווקא מעדיף להשאר ולהלחם על מקומו בבארסה, על אף שהגעתו של דניס סוארס הקיץ מגבירה את התחרות על מקום בהרכב עבורו.

לואיס אנריקה מעולם לא פתח איתו במשחק קריטי וסך הכל שיתף אותו ב-18 משחקי ליגה בהם רשם בסך הכל 810 דקות.

ארדה טוראן שחקן ברצלונה. GettyImages
הסוף יגיע מוקדם מהצפוי? טוראן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully