וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.7: מאטה עשוי להגיע ליובנטוס כחלק מעסקת פוגבה

לאחר שדווח כי ריאל מדריד ירדה מהצרפתי, מנצ'סטר יונייטד מנסה לסגור את רכישתו והציעה לגברת הזקנה את הספרדי. על פי הדיווחים, הוא "100% ביונייטד". המירוץ אחר ויינאלדום מתחמם, לאמלה מבוקש באינטר וסגירת המעגל של דבאלישווילי

AP

בווידאו: גמר הקופה אמריקה

העברות

* ראול אלבנטוסה עבר מדרבי קאונטי לדפורטיבו לה קורוניה. הבלם הספרדי שיחק בעונה החולפת בהשאלה במלאגה ויישאר בלה ליגה.

* ברדפורד האנגלית הפעילה את סעיף השחרור של השוער קולין דוייל על סך פאונד אחד בודד והוא צפוי להגיע מבלקפול.

* ולדימיר דבאלישווילי, 30, חלוץ מכבי חיפה לשעבר, חזר לגאורגיה וסגר מעגל עם חתימה בדינמו טביליסי, אותה עזב לפני עשור.

* ורדר ברמן הודיעה על צירופו שלו ניקלאס מויסאנדר. הבלם עזב את סמפדוריה אחרי עונה אחת, הגרמנים שילמו עבורו 1.7 מיליון יורו.

* חוסה מריה חימנס קיבל את האזרחות הספרדית מההתאחדות. המשמעות כי הבלם האורגוואי לא יחשב כזר לקראת העונה הבאה ויאפשר לאתלטיקו מדריד לצרף שחקן נוסף שלא מחזיק באזרחות של האיחוד האירופי.

* טורינו החתימה את ארלינד אייטי מפרוזינונה. הבלם בן ה-22 היה חלק מסגל אלבניה ביורו 2016 ופתח בהרכב הנבחרת. הוא ערך 16 הופעות בליגה איטלקית וכבש שער אחד.

* אקס מילאן, כריסטיאן ברוקי, מונה למאמן ברשיה.

חואן מאטה שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
יחליף מקומות עם פוגבה? מאטה/רויטרס

שמועות

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד קיבלה 'אור ירוק' להחתמת פול פוגבה, לאחר שריאל מדריד החליטה לוותר על הכוכב בעקבות סיבות כלכליות. בנוסף, פורסם כי קבוצתו של ז'וזה מוריניו הציעה ליובנטוס את חואן מאטה, שמבוקש באברטון, כחלק מהעסקה. על פי הדיווחים, שחקן יובנטוס "100 אחוז מגיע ליונייטד".

* ג'ורג'יניו ויינאלדום מושך עניין רב מקבוצות הפרמיירליג. ההולנדי בן ה-25, ששיחק בעונה החולפת בניוקאסל, מבוקש כבר תקופה ארוכה בליברפול ואברטון וכעת גם טוטנהאם הצטרפה למירוץ אחריו. על פי הדיווחים ניוקאסל דורשת תמורתו 30 מיליון יורו.

* אחרי דני אלבס, ברצלונה עומדת לאבד עוד מגן לליגה האיטלקית. 'מארקה' מדווח כי לאציו תרכוש את אדריאנו תמורת כ- 1.8 מיליון יורו ושהעסקה תושלם בימים הקרובים.

* עוד בקשר לקטאלנים: 'מארקה' מדווח כי הקבוצה החליטה להפרד מארדה טוראן המאכזב, שנה אחת בלבד לאחר שקנתה אותו מאתלטיקו מדריד תמורת 40 מיליון יורו.

* אינטר מעוניינת בשחקן טוטנהאם אריק לאמלה, על פי 'גאזטה' האיטלקי.

* יעקובו אייגבני, כוכב מכבי חיפה בעבר והיום ללא קבוצה בגיל 33, התחיל להיבחן בקבוצת בורהאם ווד החובבנית באנגליה. פתח בהרכב במשחק הידידות בשבת נגד רדינג (5:0).

* ראשי מנצ'סטר סיטי זועמים כאשר המנהל המקצועי צ'יקי בגיריסטיין עשוי לשלם את המחיר. העובדה כי הקבוצה לא הצליחה להשיג את המטרות הרכש שלה בחלון ההעברות הנוכחי גורמת לראשי סיטי לשקול את המשך דרכו של הספרדי, שנחשב לאיש שהצליח להביא את פפ גווארדיולה לאתיאחד.

* באיטליה מדווחים שז'ואו מאריו הפורטוגלי בדרך לאינטר מספורטינג ליסבון תמורת 25 מיליון יורו.

שחקני נבחרת בלגיה אקסל ויטסל, יאן ורטונגן, חוגגים. GettyImages
בנאפולי כבר מחכים. ויטסל/GettyImages

* מילאן מגבירה את המאמצים בחיזוק החלק הקדמי. פיוטר זלינסקי, שנחשב לאחת מהמטרות של ליברפול ונאפולי, נמצא על הכוונת של הרוסונרי. זלינסקי נחשב לאחד המועמדים הבכירים של וינצנז'ו מונטלה.

* אדם ליאיץ' הגיע להבנות עם ראשי טורינו לקראת העונה הבאה. הקשר ההתקפי ששיחק בעונה האחרונה באינטר התקשה להטביע חותם וישחק בקבוצתו הרביעית באיטליה.

* פלורין ת'ובאן עדיין ממתין לאישור מצד לאציו לגבי הצטרפותו לסגל. הצרפתי, שהיה בין המועמדים להגיע תחת מרסלו ביילסה, הביע נכונות לממש את ההסכם גם אחרי עזיבתו של הארגנטינאי.

* בתקשורת האיטלקית טוענים כי עסקת צירופו של אקסל ויטסל לנאפולי נסגרה. הבלגי סיכם את תנאיו אצל הקבוצה מדרום איטליה וכעת נותר רק ההסכם מול זניט סנט פטרסבורג.

* בצל השמועות על רצונה של ארסנל להחתים את אלכסנדר לקאזט מליון, נשיא הקבוצה הצרפתית ז'אן-מישל אולאס אמר: "ראיתי את ארסן ונגר הרבה במהלך משחקי צרפת ביורו, הוא כלל לא דיבר איתי על לקאזט".

* ב'גזאטה דלו ספורט' מפרסמים שווסטהאם מגבירה את המאמצים לצירוף קרלוס טבס. הארגנטינאי לא צפוי להשאר בבוקה ג'וניורס ועל פי הפירסומים, הפטישים מציעים תשעה מיליון יורו לשחקן שהחל במועדון את דרכו באירופה.

* העיתונאי האיטלקי, ג'יאלוקה די מרציו, טוען כי ווסטהאם הגיעה לסיכום עם מילאן על רכישתו של הקולומביאני קרלוס באקה תמורת 27 מיליון יורו.

* עוד באיטליה מדווחים שיובנטוס מעוניינת בשני שחקני באיירן מינכן - מהדי בנעטיה ומריו גצה. הבלם המרוקאי מבוקש בטורינו כבר זמן רב וכנראה שהוא יגיע בהשאלה. בגרמני מעוניינות גם טוטנהאם וליברפול, אך לפי הפירסומים הגברת הזקנה תדון עם באיירן מינכן בנוגע לגצה בשבוע הקרוב.

שחקן באיירן מינכן, מהדי בנעטיה, נאבק בשחקן ברצלונה, ניימאר. רויטרס
בטורינו מחכים. בנעטיה/רויטרס

* קשר פאלרמו פרנקו ואסקס סיכם את תנאיו בסביליה. מחזיקת הליגה האירופית תשלם עבור הקשר 15 מיליון יורו.

* "קיקר": סאות'המפטון מעוניינת לצרף את קשר באיירן מינכן, פייר אמיל הויברג. הקשר הצעיר נחשב למועמד הבכיר של הקדושים לרשת את ויקטור ווניאמה שנמכר לטוטנהאם.

* האם ג'ובאני סימאונה, בנו של צ'ולו, נמצא בדרך לאיטליה? על פי הדיווחים בארץ המגף פסקרה נכנסה למאבק על החלוץ, שזוכה למעקב צמוד גם מספורטינג ליסבון.

* ב'סאנדיי אקספרס' מדווחים שווסטהאם דחתה את הצעת לאציו על אנר ולנסיה בסך 10 מיליון יורו.

* עוד באנגליה מפרסמים שפפ גווארדיולה מעוניין להחתים את שוער ברצלונה, מארק אנדרה טר שטגן. מאמן מנצ'סטר סיטי מוכן לשלם עליו כ-20 מיליון יורו.

* ב'אס' מדווחים שמאורו איקרדי סגר באתלטיקו מדריד. מאמן הקולצ'ונרוס, דייגו סימאונה, תומך נלהב של הארגנטינאי ובספרד טוענים כי אשתו והסוכנת של חלוץ אינטר תפגש עם ראשי אתלטיקו בימים הקרובים.

* מנצ'סטר סיטי מעוניינת בברונו פרס, המגן הימני של טורינו. ב'סאן' מדווחים שתג המחיר של הברזילאי עומד על 20 מיליון יורו, בעוד התכולים רוצים שיגיע במקומו של פאבלו סאבלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully