וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוואנגז'ו R&F וערן זהבי עשויים לעבור לשחק בליגה בהונג קונג

בהונג קונג מדווחים כי הקבוצה, שנמצאת בבעלות של חברה מקומית, עשויה להצטרף מהליגה הסינית. אוהדי הכדורגל במדינה מוחים כנגד ההצעה, אשר פגישה סופית לאישורה תתקיים ביום שני

SNTV

האם ערן זהבי וגוואנגז'ו R&F לא יהיו חלק מהליגה הסינית בעונה הבאה? בהונג קונג מדווחים שקבוצתו של הקשר הישראלי קיבלה הצעה להצטרף לליגה הראשונה במדינה ושפגישה בנושא צפויה להתקיים מחר (שני).

גוואנגז'ו, שממוקמת כרגע במקום ה-11 מתוך 16 בסופר ליג הסינית, עשויה להיות הקבוצה ה-11 בפרמיירליג ההונג קונגית, אשר תאריך פתיחת העונה בה טרם נקבע.

בהונג קונג לא מרוצים מההצעה שניתנה לגוואנגז'ו, שכן הם אינם מעוניינים בצירוף קבוצות סיניות לליגה, ולמעלה מ-400 איש כבר הצטרפו לקבוצת פייסבוק ששמה "לא לטיפול מיוחד: תחזירו לנו את הליגה ההונג קונגית" כמחאה. אחד מהם איים להחרים את משחקי הליגה ואחד אחר הציע שאוהדים יפרצו לדשא במשחקי גוואנגז'ו.

עוד בנושא

תומך ברונאלדו, דואג לאצילי, מחכה לז'רביניו: ערן זהבי בטור אישי לוואלה! ספורט
זהבי קיבל את פרס שחקן המחזור בסין, מאמנו: "הוא השתלב מצוין"

שחקן גוואנגז'ו R&F  ערן זהבי. SNTV
כבר עוזב את סין? זהבי/SNTV

יושב ראש ההתאחדות בהונג קונג הגיב למחאות ואמר כי חברת הנדל"ן R&F, אשר משמשת כבעליה של גוואנגז'ו, היא חברה הונג קונגית שמנויתיה נסחרות בבורסה במדינה.

במידה והמעבר אכן יושלם, גוואנגז'ו צפויה לשחק באצטדיון סאי וואן בהונג קונג, והיא גם תשלח קבוצת נוער לשחק במדינה. בעבר השתתפו כבר קבוצות סיניות בליגה בהונג קונג. ב-2005 הייתה זון דונדואן לנוואה ושנתיים לאחר מכן היא הוחלפה בקבוצה ההונג קונגית שפילד יונייטד, שהורכבה משחקני מילואים של שנגדו בליידס הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully