וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה יצאה בקמפיין תמיכה בליאו מסי, הרשת הגיבה בלגלוג

המועדון הקטאלני החליט להתייצב לצד הכוכב הגדול שלו, שהורשע בהעלמות מסים. בברצלונה הודיעו על קמפיין בשם "כולנו ליאו מסי", אך ספגו על כך ביקורות קטלניות ברחבי הרשת החברתית

AP

שלושה ימים לאחר שבית המשפט בספרד הטיל עונש של 21 חודשי מאסר על ליאונל מסי, בשל חלקו בפרשת העלמות מסים (עונש שככל הנראה יומר בקנס), ברצלונה התייצבה היום (שבת) לצד הכוכב שלה, וספגה על כך המון ביקורת.

אלופת ספרד הודיעה על קמפיין תמיכה מיוחד בפרעוש, תחת ההאשטאג #WeAreAllLeoMessi (כולנו ליאו מסי), אשר במסגרתו התבקשו התומכים בשחקן לפרסם תמונה או הודעה בה הם נראים עם שתי הידיים פתוחות.

"הקמפיין הזה מעודד את כל אוהדי בארסה להביע את הסימפטיה שלהם לכדורגלן הטוב בעולם דרך תמיכתם הבלתי מסויגת ברשתות החברתיות", נכתב בהודעה הרשמית שפורסמה באתר של ברצלונה, "אנחנו רוצים שליאו יידע שהוא לא לבד".

עוד בנושא:

בעקבות פרשת העלמת המס: ליאו מסי נידון ל-21 חודשים בכלא

הקריאה של ברצלונה לאוהדיה

אם לא די בכך, הרי שנשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו, צייץ בטוויטר: "ליאו, אלה שתוקפים אותך, תוקפים את בארסה וההיסטוריה שלה. נגן עליך עד הסוף. לנצח ביחד!".

אלה שהרשת לא הגיבה בצורה חיובית במיוחד לרעיון של ברצלונה והמתקפה לא איחרה להגיע, כאשר רבים הזכירו כי למרות יכולותיו של מסי על המגרש, מדובר בעניינים לא חוקיים שנעשו מחוץ לכר הדשא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully