וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיט פלטהאוזן הוצג בהפועל חיפה: "מתחייב לעשות הכול כדי להגיע לפלייאוף העליון"

חיזוק נוסף לאדומים שחורים. השוער ההולנדי חתם רשמית ואמר: "יודע שבשנים האחרונות ניצלה הקבוצה מירידה במחזור האחרון". רשם 108 הופעות בוויטסה ארנהם והופעה בנבחרת הבוגרת של הולנד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיזוק מעניין. פלטהאוזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

להפועל חיפה יש שוער חדש. היום (שבת) הודיעה הקבוצה על החתמתו של השוער ההולנדי בן ה-29, פיט פלטהאוזן, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. השוער, ששיחק עד העונה החולפת בוויטסה ארנהם, החליט לחתום לאחר שהתרשם מהמועדון, מהצוות המקצועי, מהשחקנים ומהעיר חיפה. "אני יודע שבשנים האחרונות ניצלה הקבוצה מירידה במחזור האחרון. אני מתחייב לעשות הכול כדי להובילה לפלייאוף העליון".

פלטהאוזן גדל בוויטסה בשורותיה רשם 108 הופעות בעשר שנים. בעונת 2010/11 עבר להרקולס, בשורותיה רשם שלוש הופעות בלבד. ב-2009 ערך את הופעתו היחידה בנבחרת הבוגרת של הולנד, כשקיבל דקות במשחק ידידות מול נבחרת יפן.

שחקן נוסף שעשוי להצטרף הוא אדילסון בהייה. במועדון אישרו כי הקשר הברזילאי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, צפוי לנחות להתרשמות בקבוצה. הוא יצטרף לקשר ההתקפי הברזילאי רוג'ר גאושו, ששיחק בליגה השניה בארצו, ולקשר ההתקפי מאוריסיו דה סילבה ג'וניור. בינתיים, הפועל חיפה הודיעה כי ברזילאי אחר, ג'וליו סזאר (28) המשחק בתפקיד הקשר האחורי, ינסה להרשים את הצוות המקצועי. ברזילאי אחר שעשוי לחתום ללא מבחנים הוא הכישרון הצעיר של בוטאפוגו הברזילאית, מאורו גבריאל (19).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully