וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "זה הגיע לראוניץ', אבל מאוד עזרתי לו לחזור למשחק"

השוויצרי ביכה שתי שגיאות כפולות רצופות במערכה הרביעית: "אני מאוד עצוב ועצבני". הקנדי חגג: "מנטלית, אחד המשחקים הגדולים שלי". מארי היה מרוצה: "ככל שאתה מתבגר, אתה מתמודד טוב יותר עם המצבים האלה"

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
עצבני ועצוב. פדרר/רויטרס

החלום של רוג'ר פדרר לזכות בפעם השמינית בקריירה בווימבלדון הגיע היום (שישי) לסיומו, לאחר שהפנומן השוויצרי נכנע 6:3, 6:7, 4:6, 7:5, 6:3 למילוש ראוניץ', שחגג העפלה ראשונה בקריירה לגמר גרנד סלאם.

השוויצרי דיבר בסיום בעיקר על סיום המערכה הרביעית, אז איבד יתרון 0:40 עם שתי שגיאות בכפולות ברציפות. "אני לא מאמין שזה קרה לי", אמר פדרר. "זה פשוט בלתי ניתן להסבר. אני מאוד עצוב ועצבני על עצמי, כי לא הייתי צריך לתת לעצמי להגיע למצב הזה. זה הגיע למילוש, הוא הרוויח את הניצחון הזה, אבל עזרתי לו מאוד לחזור למשחק".

על הנפילה שלו במערכה החמישית אמר פדרר: "אני מקווה שלא פגעתי בעצמי, מקווה שזה לא חמור. הצלחתי להמשיך ולסיים את המשחק, אני לא מחליק הרבה ואף פעם לא נופל. זו נפילה שונה משאי פעם חוויתי, מחר אדע טוב יותר איך אני מרגיש".

בצד המנצח, ראוניץ' חגג את ההישג הגדול: "הראיתי המון רגשות על המגרש וכל הזמן נשארתי חיובי. מנטלית, זה היה אחד המשחקים הטובים בקריירה שלי. המאמן שלי ג'ון מקנרו עזר לי מאוד היום וגם קרלוס מויה. ג'ון אמר לי פשוט להשאיר כל מה שיש לי על המשטח".

כשנשאל הקנדי הראשון אי פעם שמעפיל לגמר טורניר גרנד סלאם כיצד זה ישפיע על האוהדים בארצו, השיב: "אם אנצח, תהיה לזה השפעה גדולה יותר".

בחצי הגמר השני נפגשו אנדי מארי ותומאש ברדיך. הסקוטי שנמצא במרחק ניצחון אחד מתואר שני בקריירה בווימבלדון, הפגין כושר מצוין הערב וניצח בשלוש מערכות חלקות את הצ'כי, 3:6, 3:6, 3:6.

לאחר המשחק המנצח סיכם: "זה היה משחק טוב, המפתח לניצחון היה באמצע הסט השני. ככל שאתה מתבגר אתה מבין כי אי אפשר לדעת כמה צ'אנסים תקבל במהלך חצי גמר גרנד סלאם, לכן אתה מנסה לעשות הכל בכל הזדמנות. אתה גם צובר יותר ניסיון שעוזר לך להתמודד עם העצבים טוב יותר. למידה מניסיון העבר שבו שיחקת מול השחקנים הטובים ביותר מסייעת מאוד בסיטואציות האלו. בקווינס הייתי בפיגור מערכה מול ראוניץ' והצלחתי להפוך את המשחק, אך בכל מקרה אם אני רוצה לנצח ביום ראשון, אצטרך לתת משחק גדול".


עוד בנושא:

מילוש ראוניץ' גבר על רוג'ר פדרר ועלה לגמר טורניר ווימבלדון

הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ'. רויטרס
לא מסתפק בעצם ההעפלה לגמר. ראוניץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully