וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוש ראוניץ' ואנדי מארי ייפגשו בגמר טורניר ווימבלדון

הקנדי עבד קשה מול פדרר וניצח בחמש מערכות, 6:3, 6:7, 4:6, 7:5, 6:3, בדרך לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה. המדורג שני בעולם הרשים וניצח בשלוש מערכות חלקות את תומאש ברדיך, 3:6, 3:6, 3:6

הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ'. רויטרס
אחד ההישגים הגדולים בקריירה. ראוניץ'/רויטרס

רוג'ר פדרר (שוויץ, 3) - מילוש ראוניץ' (קנדה, 6): 6:3, 6:7, 4:6, 7:5, 6:3

מילוש ראוניץ' גבר על רוג'ר פדרר בחמש מערכות: 6:3, 6:7, 4:6, 7:5, 6:3, והעפיל לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה. הקנדי סיפק טניס מצוין ובמשחק מותח מאוד, הצליח לחזור מפיגור 2:1 במערכות לניצחון ענק על אחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה.

זהו ניצחונו השני העונה של ראוניץ' על פדרר, לאחר שגבר עליו גם בגמר בטורניר בריסביין. השוויצרי שלא זכה בגרנד סלאם מאז ווימבלדון 2012, לא הצליח לנצל את הדחתו של נובאק דג'וקוביץ' ולא ייזכה השנה בפעם השמינית בטורניר היוקרתי.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
לא ישיג השנה תואר שמיני בווימבלדון. פדרר/רויטרס

מהלך המשחק

ראוניץ' הצליח להשיג שבירה כבר במשחקון ההגשה השני של פדרר, שהסתיים עם שגיאה כפולה של השוויצרי, ועלה ל-1:3. במצב של 4:2 פדרר עלה ל-0:30 על ההגשות של הקנדי, אך האחרון התעשת בזמן ושמר על המשחקון שלו בדרך לניצחון במערכה הראשונה תוך 33 דקות. במצב של 4:5 לפדרר במערכה השנייה, לאחר שכל אחד שמר על הגשותיו, הוא סידר לעצמו שלוש נקודות שבירה אך ראוניץ' הצליח להציל את כולן בדרך לשובר שוויון. שגיאה כפולה אחת של הקנדי הכריעה אותו ואת המערכה כולה, פדרר השווה ל-1:1. בשתי המערכות הראשונות היו רק שני ראלים עם תשע חבטות ומעלה, 26 עם בין 5-8 חבטות ו-101 עם עד ארבע חבטות, והן נמשכו שעה ו-22 דקות.

במצב של 3:3 במערכה השלישית, עשה ראוניץ' את השגיאה הכפולה השביעית שלו במשחק (מול שתיים של פדרר) והשוויצרי הצליח להשיג שבירה ראשונה לטובתו ושנייה בסך הכל במשחק. משם הוא המשיך לניצחון במערכה וליתרון 1:2 במשחק. פדרר המשיך להיראות טוב וכמעט השיג שבירה נוספת במצב של 2:2 במערכה הרביעית, אך המדורג שישי הציל שתי אפשרויות שבירה. ביתרון 5:6 לראוניץ', פדרר עשה שתי שגיאות כפולות רצופות ומצא את עצמו במצב של שלוש נקודות מערכה נגדו, הוא הציל את השתיים הראשונות אך סופו של דבר נשבר וראוניץ' השווה.

המערכה החמישית והמכרעת נפתחה בהגשות של הקנדי שלמרות שגיאה כפולה אחת, ניצח את המשחקון הראשון. פדרר השווה מנגד עם 0:40 חלק. במהלך המשחקון הרביעי שני הטניסאים הציגו ראלי נהדר בסופו פדרר עיקם את הקרסול והשתטח על הדשא. השוויצרי קיבל טיפול לכמה רגעים וחזר לשחק. הטניסאים המשיכו להציג טניס מצוין בסופו ראוניץ' הצליח לשבור ולעלות ל-1:3. מאותו רגע ראוניץ' נראה חד וסיפק טניס טוב ויעיל. הוא הגיש טוב ולקח את הנקודות החשובות. פדרר נראה מותש ופגוע מהפציעה שספג, ואמנם הצליח לנצח בשני משחקונים, אך לא להתעלות ולשבור בחזרה. ראוניץ' ניצח את המערכה השלישית 3:6 והעפיל לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הטניסאי הבריטי אנדי מארי. רויטרס
ניצחון מרשים. מארי/רויטרס

אנדי מארי (בריטניה, 2) - תומאש ברדיך (צ'כיה, 10): 3:6, 3:6, 3:6

בחצי הגמר השני התמודדו אנדי מארי ותומאש ברדיך, במפגש הראשון ביניהם על דשא. המדורג שני בעולם הציג טניס נהדר ונראה חד ונחוש. ברדיך הפגין ניצוצות אך לא הצליח להתמודד מול העוצמות של הבריטי. זה הסתיים בשלוש מערכות חלקות לטובת מארי שניצח 3:6, 3:6, 3:6.

הבריטי הופיע בעבר פעמיים בגמר הטורניר, כאשר הצליח לזכות בו רק ב-2013, ברדיך הופיע במעמד הגמר ב-2010 אז הפסיד לרפאל נדאל. בשביל הבריטי זו היתה שנה מסתכלת מאוד כאשר הצליח להגיע לגמר אליפות אוסטרליה ולגמר הרולאן גארוס, אך בשני המשחקים הפסיד לנובאק דג'וקוביץ'. עכשיו הוא ינסה לזכות בגרנד סלאם הראשון שלו השנה והשני בהיסטוריה בווימבלדון.

הטניסאי הצ'כי תומאש ברדיך. רויטרס
30 טעויות בלתי מחויבות. ברדיך/רויטרס

מהלך המשחק

חצי הגמר השני של ווימבלדון יצא לדרך, אנדי מארי הגיש ראשון ושמר על ההגשות בדרך ל-0:1. הסקוטי המשיך להראות טוב ושבר כבר במשחקון השני בדרך ל-0:2 במערכה הראשונה. ברדיך לא התייאש, הציג טניס טוב מהקו האחורי ושבר בחזרה בדרך ל-1:2. המשחקון השישי הסתיים עם טעות של מארי ו-0:40 של ברדיך שהשווה ל-3:3. בהמשך המערכה ברדיך נראה פחות טוב וסבל מ-13 טעויות בלתי מחויבות. מארי הצליח לנצל זאת ולשבור בפעם השניה במשחק, בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה.

במצב של 2:2 במערכה השניה ברדיך נראה פחות מרוכז, ודווקא ברגע שנראה שאנחנו בדרך לשבירה ראשונה ולנקודת המפנה של הסט, הצ'כי סיפק שני אייסים יפים וניצח את המשחקון בדרך ל-2:3. במשחקון השישי והארוך ביותר עד כה במשחק השניים הציגו משחק מרשים מאוד, במהלכו מארי השיג אייס בדרך לשמירה על ההגשות ו-3:3 במערכה. המומנטום היה עם הבריטי שהצליח לשבור את יריבו בדרך ל-3:4, ברדיך עם עוד שגיאה בלתי מחויבת קריטית. מארי ניצח את המשחקון הבא ושבר את יריבו פעם נוספת בדרך ל-3:6 גם במערכה השניה.

המערכה השלישית נפתחה באותה מגמה כשהפערים בין השניים גדלים. במצב של 1:2 למארי, ברדיך הגיש אך נראה תשוש ולא מרוכז. המדורג שני בעולם הציג טניס מעולה ושלח כדורים מדויקים לרגליים של יריבו. הצ'כי לא הצליח לענות לכך ונשבר בפעם הראשונה במערכה, 1:3 למארי. שם זה כבר היה גמור ומארי המשיך ביכולת הטובה עד הסיום. הוא שמר על ההגשות וניצח באותה תוצאה, 3:6, גם את המערכה השלישית. 0:3 חלק למארי בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully