וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה האריכה את חוזהו של הסנטר דניאל קופרברג עד 2019

הירוקים הודיעו על החתמתו לשלוש עונות נוספות. ג'ף רוזן: "משקיעים ביסודות של המועדון". בן ה-18 גדל במחלקת הנוער של המועדון ובמהלך העונה החולפת קיבל דקות ראשונות בליגת העל

שחקן נבחרת הנוער דניאל קופרברג. ברני ארדוב
זומן לנבחרת העתודה לקראת אליפות אירופה. קופרברג/ברני ארדוב

מכבי חיפה ממשיכה בחיזוק סגל הקבוצה, ולאחר החתמתו של עמית שמחון, היום (חמישי) היא הודיעה על שחקן נוסף שיילבש ירוק בעונה הבאה. הסנטר הצעיר, דניאל קופרברג, האריך את חוזהו במועדון בשלוש שנים נוספות. קופרברג בן ה-18 גדל במועדון הצפוני ונחשב לאחד הכוכבים של קבוצת הנוער. במהלך העונה החולפת הוא הצטרף לקבוצה הבוגרת, וקיבל דקות ראשונות בליגת העל מול מכבי אשדוד והפועל תל אביב.

בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן, אמר על החתימה של קופרברג: "אנחנו משקיעים ביסודות של המועדון עם הארכת החוזה של דניאל לשלוש עונות נוספות. אנו מאמינים שיש לו עתיד זוהר לפניו". גם מאמן הקבוצה, עופר רחימי, התייחס לשחקן: "דניאל הוא גבוה מוכשר ואנחנו מאוד שמחים שהוא ימשיך איתנו בשנים הקרובות. אני מקווה שכבר בעונה הקרובה הוא יצבור ניסיון וימשיך את ההתקדמות שלו". ארנון שירן, סגן יו"ר הקבוצה, החמיא גם הוא: "לאחר מאמצים לא קלים החתמנו היום את דניאל, שנחשב לאחד מכשרונות הכדורסל העולים בישראל. לאור יכולותיו היוצאות הדופן, מספר קבוצות בארץ ובחו"ל לטשו עיניים כלפיו. אנו שמחים שדניאל החליט לבחור במכבי חיפה כביתו לשלוש השנים הבאות, במקביל לשירותו הצבאי".

הסנטר (2.06), שיחק בקיץ שעבר בנבחרת הנוער והיה שותף לעלייה שלה חזרה לדרג א', כאשר רשם ממוצעים של 10.6 נקודות ו-5.1 ריבאונדים ב-16.9 דקות בממוצע למשחק. הוא שיחק תשעה משחקים באליפות. גם מאמן נבחרת העתודה, דן שמיר, זימן את השחקן לנבחרת לקראת אליפות אירופה שתחל ב-16 ליולי בהלסינקי. בטורניר ההכנה שישראל אירחה לפני כשבועיים, קופרברג נבחר לשחקן המצטיין בטורניר עם ממוצעים של 13.6 נקודות ו- 7.5 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully