וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע העבירה הצעה רשמית להוגו אלמיידה, קיימים פערים כספיים

7.7.2016 / 10:00

האלופה תנסה לצרף את חלוץ נבחרת פורטוגל כאשר המגעים בין הצדדים ימשיכו בשבוע הבא, אופציית צירופו של שוינפלד עדיין על הפרק. אופטימיות לגבי שיתופו של אוגו מול שריף. וגם: בוזגלו וברדה מול 40 ילדים

יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע העבירה פנייה רשמית לאקס נבחרת פורטוגל הוגו אלמיידה. כרגע עדיין קיימים פערים כספיים בין הצדדים כאשר ההצעה שהוגשה לחלוץ נמוכה מדי. אלמיידה, שנחשב לחלוץ בעל שם עולמי וניסיון בינלאומי עשיר, הוצע לאלופה בימים האחרונים, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

אחרי שבצוות המקצועי הביעו רצון לצרפו לסגל בהנהלה פתחו בשיחות, המשא ומתן בין הצדדים ימשיך בשבוע הבא כאשר רק אז יהיה ניתן לדעת האם יש התקרבות בין הצדדים. בשלב הזה עולה כי הפערים בין הצדדים עומדים על מאות אלפי יורו כאשר בשנים האחרונות הרוויח אלמיידה שכר המוערך במיליון יורו, אך גם הוא מבין כי הוא יצטרך לרדת בשכרו אם יצטרף להפועל באר שבע. במועדון מקווים מאוד כי יהיה ניתן לגשר על הפערים כאשר בכול מקרה יציעו לחלוץ גם בונוסים גבוהים על הישגים כמו העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות והליגה האירופית, כמו גם אליפות בליגת העל.

עוד בנושא:
הוגו אלמיידה הוצע להפועל באר שבע
מתחזקת: שריף טירספול החתימה שני שחקנים

החלוץ הפורטוגלי בן ה-32 (1.91) החל את הקריירה בפורטו, ואחרי ארבע שנים בקבוצה עבר לוורדר ברמן, בשורותיה עשה את הפריצה הגדולה (36 שערים בשלוש עונות). בעונת 2011/12 עבר לבשיקטש, עימה שיחק מול מכבי תל אביב ואף כבש מול הצהובים בליגה האירופית. אלמיידה גם שיחק פעמיים מול נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2014.

הוגו אלמיידה מנשק את הסמל של פורטוגל. GettyImages
החלוץ הבא של בכר? אלמיידה/GettyImages

לאחר מכן הוא עבר בצ'זנה, קובאן ואנז'י הרוסיות עד שהגיע העונה להאנובר הגרמנית, בשורותיה רשם העונה שבע הופעות ושער אחד בלבד. כמו כן, אלמיידה רשם 57 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של פורטוגל מאז שנת 2004, ואף כבש 19 שערים. הוא זכה פעמיים באליפות בפורטוגל, פעם אחת בגביע המקומי, בגביע הגרמני עם ורדר ברמן ובגביע הטורקי עם בשיקטש.

בבירת הנגב עדיין מחפשים אופציות לחיזוק החלק הקדמי כאשר החתמתו של חלות הפועל תל אביב, ארון שוינפלד, עדיין נמצאת על הפרק. צירופו של האחרון כרוכה בדמי העברה גבוהים ולכן מעדיפים למצות את האופציות של צירוף זר ורק אז יפנו לאופציות שוינפלד.

בתוך כך, בצוות המקצועי סיכמו את מחנה האימונים בפולין כמוצלח בפן המקצועי והחברתי. מיגל ויטור, שהצטרף לסגל רק באמצע המחנה, עדיין מתאקלם ולא ברור האם הוא יפתח בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. בקבוצה ממשיכים לנסות ולהכשיר את ג'ון אוגו למפגש מול אלופת מולדובה כאשר בצוות המקצועי יש אופטימיות זהירה לגביו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בוזגלו וברדה VS 40 ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully