וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקת: שריף טירספול החתימה שני שחקנים, ריקרדיניו חזר מהשאלה

יריבת הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות מעבה את הסגל. זוראן קברזיץ' הבוסני ויוסיפ ברזובץ הקרואטי הצטרפו מרייקה. הכוכב הגדול ריקרדיניו חזר מהשאלה באיחוד האמירויות

אימג'בנק GettyImages

שריף טירספול שתפגוש את הפועל באר שבע בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, מתחזת. מתחילת השבוע אלופת מולדובה צירפה שני שחקנים - זוראן קברזיץ' ויוסיפ ברזובץ מרייקה הקרואטית. באר שבע תארח את המשחק הראשון ב-12 ביולי והגומלין יתקיים במולדובה שבוע לאחר מכן.

קברזיץ' הושאל עד סוף העונה עם אופציית רכישה בקיץ. מדובר בשחקן כנף עם ארבע הופעות בנבחרת בוסניה, האחרונה ביניהן בתבוסה 3:0 לישראל באצטדיון העירוני בחיפה. בעונה שעברה רייקה השאילה אותו לספציה מליגת המשנה באיטליה. ברזובץ בן ה-30 הוא קשר אחורי קרואטי. הוא נרכש תמורת כ-250 אלף יורו וגם הוא שיחק בספציה בשנה שעברה, אם כי רק חצי עונה.

הקרואטי והבוסני מצטרפים לקשר המקומי ולדיסלב איבנוב, שהצטרף בשבוע שעבר מדינמו אאוטו. שריף גם קיבלה אתמול בחזרה את ריקרדיניו, שחזר מהשאלה לקבוצת שרג'ה מאיחוד האמירויות. שחקן הכנף הברזילאי כבש 33 שערים בשנתיים וחצי בליגה המולדובית.

אלופת מולדובה צפויה להחתים שחקנים נוספים, אבל לא בטוח שהיא תספיק לרשום אותם למשחקים נגד הפועל באר שבע. המטרה עיקרית של ראשי המועדון היא לצרף הקשר ההתקפי הרומני קונסטנטין בודסקו.

זוראן קברזיץ' במדי רייקה. GettyImages
זוכר לרעה את הביקור האחרון בישראל. קברזיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully