וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו אלמיידה הוצע להפועל באר שבע, שמחכה להחלטתו של ברק בכר

אקס נבחרת פורטוגל בן ה-32 הביע נכונות לשחק בבירת הנגב בעונה הקרובה, אך במועדון עדיין מתלבטים אם לצרפו לסגל. מכירת הכרטיסים למשחק מול שריף נפתחה, בב"ש בטוחים כי האצטדיון יהיה מלא

יוסי ציפקיס

חלוץ נבחרת פורטוגל לשעבר, הוגו אלמיידה, הוצע להפועל באר שבע כאשר במועדון ממתינים להחלטתו של ברק בכר לגבי החלוץ. בימים האחרונים נוצר קשר בין אלמיידה לאלופת ישראל כאשר השחקן כבר הביע נכונות להגיע אל בירת הנגב, אך במועדון מתלבטים אם לצרפו בעיקר בגלל גילו. כזכור, בבאר שבע בדקו את האופציה של צירופו של חלוץ ברשיה אלכס גייחו, אולם בשל העובדה כי הוא בן 34 החליטו לרדת ממנו, אלא כעת מדובר בשחקן בעלם שם עולמי וניסיון שעשוי לעזור לבאר שבע בזירה האירופית לקראת המפגש מול שריף טירספול בשלב המוקדמות השני של ליגת האלופות.

החלוץ הפורטוגלי בן ה-32 (1.91) החל את הקריירה בפורטו, ואחרי ארבע שנים בקבוצה עבר לוורדר ברמן, בשורותיה עשה את הפריצה הגדולה (36 שערים בשלוש עונות). בעונת 2011/12 עבר לבשיקטש, עימה שיחק מול מכבי תל אביב ואף כבש מול הצהובים בליגה האירופית. אלמיידה גם שיחק פעמיים מול נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2014.

עוד בנושא:
מתחזקת: שריף טירספול החתימה שני שחקנים, ריקרדיניו חזר מהשאלה
ניצחון שלישי להפועל באר שבע בפולין, 0:1 על רוך חוז'וב

לאחר מכן הוא עבר בצ'זנה, קובאן ואנז'י הרוסיות עד שהגיע העונה להאנובר הגרמנית, בשורותיה רשם העונה שבע הופעות ושער אחד בלבד. כמו כן, אלמיידה רשם 57 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של פורטוגל מאז שנת 2004, ואף כבש 19 שערים. הוא זכה פעמיים באליפות בפורטוגל, פעם אחת בגביע המקומי, בגביע הגרמני עם ורדר ברמן ובגביע הטורקי עם בשיקטש.

הוגו אלמיידה שחקן נבחרת פורטוגל (למטה) מול ג'רארד פיקה שחקן נבחרת ספרד. רויטרס
בקרוב באדום? אלמיידה נאבק בפיקה/רויטרס

בתוך כך, הקבוצה נחתה היום אחרי מחנה האימונים בפולין, השחקנים יקבלו מנוחה בסוף השבוע הקרוב כאשר בתחילת הראשון ימשיכו בהכנות לקראת המפגש מול שריף. היום נפתחה מכירת הכרטיסים למשחק מול שריף כאשר מרבית הכרטיסים כבר נמכרו, במועדון בטוחים כי האצטדיון יהיה מלא לקראת משחק הפתיחה של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully